Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vanskelig å skrive dette innlegget her. Men jeg var en stund sammen med en mann og trodde det var kjærlighet og ekte. Så plutselig gjør han det slutt og kom med ulike forklaringer til det. Han fremstod at han elsket meg og ville dele livet med meg. Hva er vitsen med dette da? Jeg får inntrykk av at det ikke var særlig følelser inn i bildet når det går så fort. Og han har gått videre og jeg aner ikke hva han driver med for han ønsker ikke kontakt med meg. Er det slik mange menn er og hvorfor er dem slik? Vi er i 40 årene. Jeg sitter som et spørsmålstegn igjen og skjønner ingenting. Jeg får det inntrykket at det kan ikke være så store og sterke følelser han hadde for meg når det ble slutt så plutselig.???

Anonymkode: b3a3d...c59

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kjærlighet er en rar ting. Og så ulikt for oss mennesker. 

Noen går fordi de ikke har følelsen, eller følelser nok. Andre fordi de opplever at behovene eller livsplanene er for ulike. Eller fordi en der og da ikke er klar for å være i et forhold. 

Det er vondt når den andre går videre når en selv gjerne skulle ha fortsatt reisa sammen, eller i det minste fått hjelp til å forstå hva som skjedde. Men ofte er det vel nettopp det at en opplevde ting så ulikt, som gjør at det ble slutt. 

Håper du etterhvert får ro på at veien slutta der for dere. Din egen vei fortsetter videre. 

Anonymkode: ebc38...ffe

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Vanskelig å skrive dette innlegget her. Men jeg var en stund sammen med en mann og trodde det var kjærlighet og ekte. Så plutselig gjør han det slutt og kom med ulike forklaringer til det. Han fremstod at han elsket meg og ville dele livet med meg. Hva er vitsen med dette da? Jeg får inntrykk av at det ikke var særlig følelser inn i bildet når det går så fort. Og han har gått videre og jeg aner ikke hva han driver med for han ønsker ikke kontakt med meg. Er det slik mange menn er og hvorfor er dem slik? Vi er i 40 årene. Jeg sitter som et spørsmålstegn igjen og skjønner ingenting. Jeg får det inntrykket at det kan ikke være så store og sterke følelser han hadde for meg når det ble slutt så plutselig.???

Anonymkode: b3a3d...c59

Har du hørt om hekt?

https://psykologisk.no/2015/03/hekta-pa-et-hap-om-kjarlighet/

Det er mange forvirra mennesker der ute....

Skrevet (endret)
Irak skrev (11 minutter siden):

Har du hørt om hekt?

https://psykologisk.no/2015/03/hekta-pa-et-hap-om-kjarlighet/

Det er mange forvirra mennesker der ute....

Dette her er grunnen til at jeg ikke tør å gå på date.....

Da skal jeg kjenne han veldig godt for å si det sånn....

Blitt skremt kan du si....

Endret av Irak
Gjest ZarahSweet
Skrevet

Mennesker er rare og uforutsigbare. Vi kan føle mye for å så ikke føle noe. 

Jeg tenker han ble forelsket i forelskelsen og innså da den gikk over at det ikke var noe mer å hente. Det er jo tross alt den biten en finner ut av i en datingperiode.

Det er selvfølgelig kjipt når du har fått masse følelser, men det betyr ikke at det er noe galt med deg. Følelser er dessverre en av de tingene vi har null kontroll over eller kan styre.

Å si jeg elsker deg er sterkt. Hvor fort sa han det? For å elske noen så bør en jo ha gjennomgått opp og nedturer og sett hverandres skyggesider og dermed elske dem ubetinget.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...