Gå til innhold

Sykt bra sex med min date

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke hvorfor jeg vil skrive dette, men har liksom ingen å fortelle det til😅 men jeg har data en fantastisk fyr i en måned nå, vi har kun hatt 2 sjanser til å overnatte (hadde sex på første date, og har hatt ca 7-8 kaffedates før andre gang nå). Og den sexen vi hadde nå var sååå bra! Vi hadde sex 5-6 ganger på et døgn og jeg fikk mange orgasmer. Dette har jeg aldri opplevd med en mann før. Forrige jeg data hadde ereksjonsproblemer, og sa at jeg var den eneste han hadde opplevd det med. Før dette var det 3 år siden jeg hadde hatt sex. Og nå møter jeg denne mannen som for det første er en oppegående, emosjonelt tilgjengelig, empatisk og sykt sexy fyr, som uttrykker tydelig at han liker meg OG vi har dritbra sex! Hææ? Jeg trodde seriøst aldri noe sånn skulle skje meg. De jeg har data før har vært litt mer "stusselige" menn, men jeg er egentlig en ganske bra dame som endelig har fått litt selvrespekt også. Ville bare dele litt av min glede her. 

Anonymkode: 6669b...0da

• Hjerte 8
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herlig!! Er bare å nyte det 🤩😉

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Forrige jeg data hadde ereksjonsproblemer, og sa at jeg var den eneste han hadde opplevd det med

Klassisk av menn med ereksjonsproblemer å skylde på dama😅

Hadde en eks med veldig liten tiss. Han hadde også potenssvikt tross sine knappe 20 år. Tenkte det sikkert var pga komplekser for størrelsen. I stedet var han opptatt av å hinte til at jeg ikke var stram nok og skrøt av hvor stram og flink eksen var til å ‘melke kuken hans🙈 Ble fort slutt kan du si. Har aldri fått høre jeg kke er trang nok av andre siden, tvert i mot.

Anonymkode: a5359...f24

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Nyt det!

Folk med problemer er ofte kjapt ute til å klandre andre, så blås i sånne idioter.

Anonymkode: 82584...519

AnonymBruker
Skrevet

Så deilig da for deg. Jeg var og sammen med en som jeg hadde verdens beste sex med. Han gav meg orgasmer og traff punkt inni meg som ingen andre hadde gjort før. Så du er heldig. 

Anonymkode: 5d784...768

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

De jeg har data før har vært litt mer "stusselige" menn, men jeg er egentlig en ganske bra dame som endelig har fått litt selvrespekt også. Ville bare dele litt av min glede her. 

Jeg synes du skulle skryte mere av deg selv, for en god elsker er ikke god alene🤭og godt å se at du har fått mere selvrespekt, for det øker også din egen nytelse.. Så takk for at du deler din opplevelse med ny-mannen.. det er så sjelden vi hører at seksuell kjemi og samarbeid er en suksessfaktor her på KG.. Jeg blir oppriktig glad på andres vegne❤️

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Vet ikke hvorfor jeg vil skrive dette, men har liksom ingen å fortelle det til😅 men jeg har data en fantastisk fyr i en måned nå, vi har kun hatt 2 sjanser til å overnatte (hadde sex på første date, og har hatt ca 7-8 kaffedates før andre gang nå). Og den sexen vi hadde nå var sååå bra! Vi hadde sex 5-6 ganger på et døgn og jeg fikk mange orgasmer. Dette har jeg aldri opplevd med en mann før. Forrige jeg data hadde ereksjonsproblemer, og sa at jeg var den eneste han hadde opplevd det med. Før dette var det 3 år siden jeg hadde hatt sex. Og nå møter jeg denne mannen som for det første er en oppegående, emosjonelt tilgjengelig, empatisk og sykt sexy fyr, som uttrykker tydelig at han liker meg OG vi har dritbra sex! Hææ? Jeg trodde seriøst aldri noe sånn skulle skje meg. De jeg har data før har vært litt mer "stusselige" menn, men jeg er egentlig en ganske bra dame som endelig har fått litt selvrespekt også. Ville bare dele litt av min glede her. 

Så koselig av deg...🫶...helt herlig med en gladhistorie før jeg lukker øya for dagen..🤗

AnonymBruker
Skrevet
Bamseklemmer skrev (1 minutt siden):

Jeg synes du skulle skryte mere av deg selv, for en god elsker er ikke god alene🤭og godt å se at du har fått mere selvrespekt, for det øker også din egen nytelse.. Så takk for at du deler din opplevelse med ny-mannen.. det er så sjelden vi hører at seksuell kjemi og samarbeid er en suksessfaktor her på KG.. Jeg blir oppriktig glad på andres vegne❤️

Enig med deg. Ikke alle har seksuell kjemi, En bare kjenner at jeg og mannen er ett sammen, så vakkert og deilig når en er i harmoni med hverandre på det punktet. Har opplevd det med en og det var så vakkert og magisk. Sammen var vi smeltet sammen og han fikk meg til å komme og komme. Ikke opplevd det med noen før. Men det var og forelskelse med i bildet da, uten det så går det ikke. Nei jeg har ikke ord for det. 

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Enig med deg. Ikke alle har seksuell kjemi, En bare kjenner at jeg og mannen er ett sammen, så vakkert og deilig når en er i harmoni med hverandre på det punktet. Har opplevd det med en og det var så vakkert og magisk. Sammen var vi smeltet sammen og han fikk meg til å komme og komme. Ikke opplevd det med noen før. Men det var og forelskelse med i bildet da, uten det så går det ikke. Nei jeg har ikke ord for det. 

Så hærlig🤭 det stemmer på en prikk at du kom og kom, da med tanke på "orgasme forståelsen".. Når alt er positivt, vakkert og magisk, er du i et punkt hvor andre tanker er borte. Da er du også trygg og er helt beroligget..

Så den minste berøring av erogene soner, sendes disse gode signalene til hjernen med et stort takk. Du får belønning av orgasmer av å være så god venn med kroppen og hjernen din av velbehag.. Det kan skje alene eller med partner, men kanskje aller best i forelskelsesrus som du skriver.. Savn av nærhet og sex, er også en faktor som spiller inn. For det er så forløsende å endelig få oppleve god sex igjen. Jo, det er rett og slett magisk..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...