AnonymBruker Skrevet 29. april 2024 #1 Del Skrevet 29. april 2024 Jeg er frivillig i en liten organisasjon hvor jeg har en fast dag i uken jeg er der og jobber. Jeg har ellers vært mye med utenom og vært inkludert i det meste, inntil de siste månedene. En annen nyere frivillig har blitt nær venn med lederen og hun liker meg ikke, men hun er hyggelig med meg, men har merket at det er noe som skurrer og jeg har fått veldig dårlig følelse de siste ukene. Har snakket med en annen frivillig som synes det meste har endret seg til det verre etter hun nye kom til. Forrige uke var jeg innom med noen ting en dag jeg ikke pleier å være der og lederen spurte hvorfor jeg kom. Vanligvis smiler hun og er glad når jeg kommer innom, men ikke nå lenger. Da jeg kom inn var det flere andre frivillige som pleier å være der den dagen, men også hun som ikke liker meg. Hun spurte også hvorfor jeg kom og la til at hun heller ikke skulle ha vært der. Jeg kunne se på henne at hun var utilpass. Jeg merket med en gang at stemningen var trykket og jeg er ganske sikker på at dem snakket om meg før jeg kom inn døren. Jeg følte meg ikke velkommen og dro med en gang jeg hadde levert det jeg kom for. Litt senere sendte lederen en melding og lurte på hvorfor jeg dro med en gang. Jeg gråt i bilen hjem og hele dagen hadde jeg skikkelig tankekjør for jeg forstår ikke hvorfor dem holder på slik og hva det skulle ha vært å snakke om meg bak ryggen, men jeg vet at de to liker å sladre om andre mennesker. Jeg sendte melding at jeg var syk senere i uken på min dag da jeg ikke orket å være med dem. Første gang jeg har meldt avbud. I går fikk jeg melding fra lederen om jeg kunne plukke opp noe og komme innom med det.. hun later som alt er i orden og jeg kjenner at jeg kan ikke ignorere dette lenger for min egen helse. Nylig hadde organisasjonen et arrangement og hvor min datter gikk inn i lokalet for å hente noe for meg, hvor den frivillige som ikke liker meg spurte barnet mitt om hun hadde tenkt å være der...? Hennes barn var i lokalet...synes det er så smålig oppførsel og min datter reagerte selv. Ville dere tatt det opp privat med leder? Noen andre tanker? Jeg undrer over hvorfor hun behandler meg slik og jeg synes det er fryktelig ubehagelig å gå rundt de andre frivillige og ikke vite hva de to har fortalt om meg. Det er garantert ikke noe hyggelig. Det virker heller ikke som leder vil "sparke" meg ut av organisasjonen.. Dette ble dessverre langt, men jeg håper noen har noen tanker til meg Anonymkode: 2d4d0...1e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2024 #2 Del Skrevet 29. april 2024 Hva sa de om deg da? Anonymkode: 25904...cba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå