Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Babyen er 8mnd og sterk i kroppen, kravler rundt og drar seg opp i sittende ved hjelp av møblene. Vi har samsovet til nå, hun har stort sett ligget flatt på ryggen på samme flekk hele natta. Nå i kveld la hun seg til å sove på magen... og sover tydeligvis kjempegodt. Men jeg synes det er så skummelt😅 redd hun skal ligge og gnure ansiktet nedi madrassen. Har ikke grunn til å tro at hun ikke evner å flytte på seg ved behov, men... ja.

Dere som har samsovet, når begynte babyen å sove på magen?

Anonymkode: faa50...3fe

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Sov på magen ca ved 8 - 9 mnd her også 😊eller la seg til å sove på siden, for så å "velte" over. var ikke så stressa i senga vår,men han sov i sin egen seng var jeg mer stresset (han har sove i egen seng til jeg legger meg). Er de sterke nok til å legge seg på magen så er de sterke nok til å flytte hode slik at de får luft. 

Det var mye mer styr måneden etter når han hele tiden reiste seg i krabbeposissjon i søvne og ikke klarte å legge seg igjen. Men igjen er jo fordelen med samsoving at man er rett ved siden av og ikke behøver å våkne helt og ut av rommet 😊

Endret av stAre
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...