AnonymBruker Skrevet 29. april 2024 #1 Skrevet 29. april 2024 Vært slutt i 5 år. Men eksen tok kontakt forrige helg. Han savner oralsexen vi hadde sier han. Han har tilbudt seg å bare komme hjem til meg for å få slikke meg, da han savner smaken av meg. Bedyrer han ikke trenger noe annet. Jeg er singel, kåt og ingen tilfredsstilte meg mer enn ham. Dumt å takke nei?0 Anonymkode: 0d3f5...f99
feliek54 Skrevet 29. april 2024 #2 Skrevet 29. april 2024 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Vært slutt i 5 år. Men eksen tok kontakt forrige helg. Han savner oralsexen vi hadde sier han. Han har tilbudt seg å bare komme hjem til meg for å få slikke meg, da han savner smaken av meg. Bedyrer han ikke trenger noe annet. Jeg er singel, kåt og ingen tilfredsstilte meg mer enn ham. Dumt å takke nei?0 Anonymkode: 0d3f5...f99 Da er vel det bare opp til deg om du vil
AnonymBruker Skrevet 29. april 2024 #3 Skrevet 29. april 2024 Ja dersom du savner at han slikker deg, så er det vel bare å la det stå til 😅 Men du er vel ganske sikker på at han trolig vil ønske at du suger han tilbake? Så det spørs om du savner å suge kuken hans da. Anonymkode: c08dd...7e3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå