AnonymBruker Skrevet 29. april 2024 #1 Skrevet 29. april 2024 Hei! jeg er ikke en kvinne, jeg er en mann som er student på 24, vet ikke om noen forum som dette for menn, pluss at jeg tror det er bedre å få råd av kvinner på dette temaet Jeg studere i utlandet Polen og har nylig jobbet på et gruppe prosjekt med en jente i klassen. Vi har møttes kanskje fire ganger og jobbet sammen alene på enten cafe eller forskjellige barer. Når vi ble lei av å jobbe på kvelden pleide vi ofte å ta en øl eller to og hadde fine diskusjoner sammen. På den første dagen eskalerte det litt etter vi var ferdig å jobbe og begynte å drikke litt. Vi begynte å holde hender og kose litt som var veldig hyggelig. dette gjentok seg (kosingen) også andre og tredje dagen, og jeg fulgte henne hjem uten at noe mer skjedde. Men på den fjerde dagen, altså lørdag skjedde det også det samme når vi var ferdig å jobbe, vi drakk 1 øl hver og begynte å holde hender , når vi hadde drukket opp fulgte jeg henne hjem begynte vi å kline i kanskje en time utenfor leiligheten hennes før jeg dro hjem. Nå denne mandagen hadde vi presentasjon av prosjektet og fikk en god karakter. Vi hadde også en god tone og flørtet en del. Men nå siden dette prosjektet er ferdig har vi liksom ikke en lett "grunn" til å møtes på fritiden igjen. Jeg har ferie fra idag og har akkurat reist hjem for en uke. Vi tekster litt til hverandre og jeg har lyst til å prøve å holde kontakten mens jeg er bortreist, men problemet er at jeg er redd for at jeg spiller litt for kostbar/bruker litt for lang tid til å svare på disse meldingene, og da virker uinteressert noe jeg absolutt ikke er. Jeg vil beskrive meg selv som ganske erfaren og vet at jeg overhodet ikke må virke masete, noe som absolutt ikke er tilfellet nå. Jeg lurer bare på hvor grensen går fra å ikke virke for kostbar så hun tror jeg er en "fuckboy" som ikke er interessert. Planen er å be henne ut når jeg kommer tilbake om en uke. Hun er også en meget attraktiv dame som absolutt ikke mangler tilbud vil jeg tro. Så lurer bare på om noen har noen råd for hvordan ikke virke uinteressert/kostbar? Anonymkode: 2313a...2d1
Gjest ZarahSweet Skrevet 29. april 2024 #2 Skrevet 29. april 2024 Du spør henne om hun vil bli med på middag når du kommer tilbake.
AnonymBruker Skrevet 29. april 2024 #3 Skrevet 29. april 2024 Du kan skrive at det hadde vært hyggelig å finne på noe når du kommer tilbake igjen. Anonymkode: 4bc5c...c17 2 2
Irak Skrevet 30. april 2024 #4 Skrevet 30. april 2024 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Hei! jeg er ikke en kvinne, jeg er en mann som er student på 24, vet ikke om noen forum som dette for menn, pluss at jeg tror det er bedre å få råd av kvinner på dette temaet Jeg studere i utlandet Polen og har nylig jobbet på et gruppe prosjekt med en jente i klassen. Vi har møttes kanskje fire ganger og jobbet sammen alene på enten cafe eller forskjellige barer. Når vi ble lei av å jobbe på kvelden pleide vi ofte å ta en øl eller to og hadde fine diskusjoner sammen. På den første dagen eskalerte det litt etter vi var ferdig å jobbe og begynte å drikke litt. Vi begynte å holde hender og kose litt som var veldig hyggelig. dette gjentok seg (kosingen) også andre og tredje dagen, og jeg fulgte henne hjem uten at noe mer skjedde. Men på den fjerde dagen, altså lørdag skjedde det også det samme når vi var ferdig å jobbe, vi drakk 1 øl hver og begynte å holde hender , når vi hadde drukket opp fulgte jeg henne hjem begynte vi å kline i kanskje en time utenfor leiligheten hennes før jeg dro hjem. Nå denne mandagen hadde vi presentasjon av prosjektet og fikk en god karakter. Vi hadde også en god tone og flørtet en del. Men nå siden dette prosjektet er ferdig har vi liksom ikke en lett "grunn" til å møtes på fritiden igjen. Jeg har ferie fra idag og har akkurat reist hjem for en uke. Vi tekster litt til hverandre og jeg har lyst til å prøve å holde kontakten mens jeg er bortreist, men problemet er at jeg er redd for at jeg spiller litt for kostbar/bruker litt for lang tid til å svare på disse meldingene, og da virker uinteressert noe jeg absolutt ikke er. Jeg vil beskrive meg selv som ganske erfaren og vet at jeg overhodet ikke må virke masete, noe som absolutt ikke er tilfellet nå. Jeg lurer bare på hvor grensen går fra å ikke virke for kostbar så hun tror jeg er en "fuckboy" som ikke er interessert. Planen er å be henne ut når jeg kommer tilbake om en uke. Hun er også en meget attraktiv dame som absolutt ikke mangler tilbud vil jeg tro. Så lurer bare på om noen har noen råd for hvordan ikke virke uinteressert/kostbar? Anonymkode: 2313a...2d1 Også så sjenert altså... Du liker henne godt skjønner jeg.... Hvordan er hun i forhold til kommunikasjon? Er hun direkte? For da kan du spørre henne rett ut og forklare mener jeg. Vet ikke hvordan hun er, men jeg hadde satt pris på en mann som ikke var redd for å ta initiativ. Jo fortere du kan få avklart relasjonen, jo fortere kan du skifte fokus hvis hun ikke er involvert nok. Så slipper du å lure liksom.
AnonymBruker Skrevet 30. april 2024 #5 Skrevet 30. april 2024 AnonymBruker skrev (På 29.4.2024 den 21.21): Hei! jeg er ikke en kvinne, jeg er en mann som er student på 24, vet ikke om noen forum som dette for menn, pluss at jeg tror det er bedre å få råd av kvinner på dette temaet Jeg studere i utlandet Polen og har nylig jobbet på et gruppe prosjekt med en jente i klassen. Vi har møttes kanskje fire ganger og jobbet sammen alene på enten cafe eller forskjellige barer. Når vi ble lei av å jobbe på kvelden pleide vi ofte å ta en øl eller to og hadde fine diskusjoner sammen. På den første dagen eskalerte det litt etter vi var ferdig å jobbe og begynte å drikke litt. Vi begynte å holde hender og kose litt som var veldig hyggelig. dette gjentok seg (kosingen) også andre og tredje dagen, og jeg fulgte henne hjem uten at noe mer skjedde. Men på den fjerde dagen, altså lørdag skjedde det også det samme når vi var ferdig å jobbe, vi drakk 1 øl hver og begynte å holde hender , når vi hadde drukket opp fulgte jeg henne hjem begynte vi å kline i kanskje en time utenfor leiligheten hennes før jeg dro hjem. Nå denne mandagen hadde vi presentasjon av prosjektet og fikk en god karakter. Vi hadde også en god tone og flørtet en del. Men nå siden dette prosjektet er ferdig har vi liksom ikke en lett "grunn" til å møtes på fritiden igjen. Jeg har ferie fra idag og har akkurat reist hjem for en uke. Vi tekster litt til hverandre og jeg har lyst til å prøve å holde kontakten mens jeg er bortreist, men problemet er at jeg er redd for at jeg spiller litt for kostbar/bruker litt for lang tid til å svare på disse meldingene, og da virker uinteressert noe jeg absolutt ikke er. Jeg vil beskrive meg selv som ganske erfaren og vet at jeg overhodet ikke må virke masete, noe som absolutt ikke er tilfellet nå. Jeg lurer bare på hvor grensen går fra å ikke virke for kostbar så hun tror jeg er en "fuckboy" som ikke er interessert. Planen er å be henne ut når jeg kommer tilbake om en uke. Hun er også en meget attraktiv dame som absolutt ikke mangler tilbud vil jeg tro. Så lurer bare på om noen har noen råd for hvordan ikke virke uinteressert/kostbar? Anonymkode: 2313a...2d1 Ikke lurt å være reservert hvis du vil ha en utenlansk dame, de blir fort lei, men ikke mas på de for mye, men iallefall ikke vær kostbar!! Er hun intressert så er hun intressert. Usikker på hvordan det er med polske men vet spesielt latinske og spanjoler ikke liker menn som leker kostbare, i norge går vi gjennom 10 faser før vi blir kjærester og det er en norsk greie man ikke bør ta med seg overalt. Anonymkode: 14f01...1b8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå