Gå til innhold

Ulikt tempo og interesse i interiør - rart hvis jeg betaler mer?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Som overskriften sier.. Jeg elsker interiør og har tusen ideer for møbler og maling. Samboer er delvis med, men ikke nødvendigvis keen på å betale for gildet. Jeg tjener godt og en del mer enn han.. Veldig merkelig om jeg bare kjøper de tingene jeg vil ha (gitt at han godkjenner) selv? 

Anonymkode: 90bd1...5ae

Videoannonse
Annonse
Gjest ZarahSweet
Skrevet

Om han ikke bryr seg så why not?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville sagt greit, men ikke forvent at jeg er med å betale

Anonymkode: a6e0f...8c5

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Her kjøper jeg selv hvis jeg vil endre noe. Han ser ikke interiør. Legger ikke merke til noe. Så hvis jeg vil ha det fint rundt meg så må jeg kjøpe selv. Men i de siste årene så har jeg begynt å kvitte meg med ting. Vil ha minst mulig rundt om i huset. 

Anonymkode: f9c5f...bd2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil nesten si motsatt, veldig merkelig om han skal betale like mye, når du både tjener mer og er mer interessert. 

Anonymkode: 995fe...92c

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Det er pengebruk som ikke er nødvendig, du ønsker det, du tjener mer. Da er det rimelig at du betaler, i alle fall mest

Anonymkode: 52fc7...0ca

• Liker 3
Skrevet

Jeg betaler absolutt alt av interiør hjemme hos oss. Min samboer er absolutt ikke interessert. Hans siste trekk var å flytte en hagestol inn på stua fordi han savnet en godstol😅

Dette var jeg fullstendig klar over før vi flyttet sammen etter å ha vært på besøk hjemme hos han.

På en annen side så er det han som kjøper alt vi trenger av ved, verktøy, smådeler til bil, olje osv. da.. Så det går sikkert opp i opp.

• Hjerte 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...