Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har solgt endel på Tise i det siste, og i løpet av de siste par dagene har flere valgt sending med en løsning som er ny for meg - Instabox. Jeg synes i utgangspunktet dette var litt irriterende å bruke, siden pakkene må være en viss størrelse for å ikke bli sittende fast i systemet, og det er plagsomt å måtte pakke små ting i store pakker helt unødvendig.

Jeg søkte opp Instabox, og ser at det visstnok er gratis for brukeren? Kan det stemme? Jeg skjønner ikke hvordan dette er mulig. Lurer også på om andre har hatt opplevelser med Instabox, er det til å stole på? 

Anonymkode: fe42d...737

AnonymBruker
Skrevet

Instabox er ikke gratis, koster vel 50kr elns. Funker veldig bra synes jeg. Pleier å velge det som fraktmetode, men det er fordi de boksene er mest tilgjengelig for meg. Helthjem har jeg aldri fått helthjem, må reise halve byen rundt for å få tak i pakken😅

Anonymkode: c5ec2...a2a

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner, takk for svar! På nettsiden står dette som jeg kopierer inn, men det må vel være Tise som legger inn hvor mye denne fraktmetoden skal koste da. 

Hva koster Instabox?

Instabox er gratis for deg som bruker. Det kan imidlertid påløpe kostnader hvis e-handleren velger å legge på avgifter, eller hvis du må betale toll og merverdiavgift ved import.

AnonymBruker
Skrevet

Instabox har helt tullete maksmål på den minste pakken, sammenliknet med Posten eller HeltHjem. Synes det er dumt at man ikke kan krysse bort leveringstjenester slik som på Finn. Leveringspunktene for Instabox som er «nær» meg, er noen kilometer unna i luftlinje, men atskillig lengre unna reelt sett, og er heller ikke plassert på steder jeg naturlig ferdes, f.eks. til/fra jobb.

Anonymkode: e4edf...054

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Skjønner, takk for svar! På nettsiden står dette som jeg kopierer inn, men det må vel være Tise som legger inn hvor mye denne fraktmetoden skal koste da. 

Hva koster Instabox?

Instabox er gratis for deg som bruker. Det kan imidlertid påløpe kostnader hvis e-handleren velger å legge på avgifter, eller hvis du må betale toll og merverdiavgift ved import.

Tviler på at noen frakt er gratis. Regner med at selve boksen er gratis å bruke, men det er jo et postbud som frakter dette og som skal ha betalt.

Anonymkode: c5ec2...a2a

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker said:

Instabox har helt tullete maksmål på den minste pakken, sammenliknet med Posten eller HeltHjem. Synes det er dumt at man ikke kan krysse bort leveringstjenester slik som på Finn. Leveringspunktene for Instabox som er «nær» meg, er noen kilometer unna i luftlinje, men atskillig lengre unna reelt sett, og er heller ikke plassert på steder jeg naturlig ferdes, f.eks. til/fra jobb.

Anonymkode: e4edf...054

Helt enig! Og et stort problem er at kjøpere kanskje ikke er klar over målene, så de velger bare det rimeligste alternativet og tenker ikke på at den lille tingen nå må sendes i stor pakke...plagsomt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...