Gå til innhold

Avlyser igjen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg møtte en kar for et par år siden på Tinder, vi møttes bare et par-tre ganger men har snappet litt i periodevis, en gang var vi hjemme hos han spiste mat og hadde sex, han ble veldig «trøtt» etter sexen og hintet at jeg måtte dra hjem,  ga han en til sjangse, men var det samme den gangen også… han gjorde null effort på å tilfredstille meg… for et par uker siden skulle vi møtes hos han( mest for sex) men han avlyste 3 timer før å sa han var i dårlig form.. ok tenkte jeg… vi har snappet en del i helgen nå, litt sexting hadde egentlig avtalt å møtes imorgen å nå plutselig skriver han på snap» blir det travelt å møtes imorgen?». Jeg svarte « nei, ikke for travelt for meg, er det for deg?» ( han har vanlig arbeidstid og ingen barn, kun seg selv og treningen sin.. han svarte « vi kan møtes imorgen om du vil»…. Han sier han ble usikker siden han ikke har hørt så mye fra meg idag… hmm hva tenker dere? 

Anonymkode: bdfd3...6db

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker: hvorfor gidder du? 

• Liker 26
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Sorry, men det virker som at du bare er en back-up.

Anonymkode: babbd...d4a

• Liker 3
Skrevet

Det der hadde jeg ikke giddet. Han bruker deg.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror egentlig ikke han har så mange damer, han er litt den forsiktige og beskjdne typen… vet ikke om han har fått kalde føtter? eller kanskje jeg er en back up 😅

AnonymBruker
Skrevet

Du er bare tidsfordriv for han i alle fall

Anonymkode: 8f43c...d42

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg tror egentlig ikke han har så mange damer, han er litt den forsiktige og beskjdne typen… vet ikke om han har fått kalde føtter? eller kanskje jeg er en back up 😅

Du er i hvert fall ikke en prioritering, og jeg forstår heller ikke hvorfor du gidder å bruke tid på en som ikke forsøker å tilfredsstille deg under sex? 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Fyren er jo helt ufyselig og dårlig sex! Drit i han da..

Anonymkode: c83c8...c22

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Det jeg tenker er st jeg blir trist over å se et menneske ha så lave forventninger til en de dater og aksepterer små smuler. Nei, her trenger du å få opp selvtilliten så du ikke aksepterer å bli brukt på denne måten

Anonymkode: d7359...030

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

takk for svar, fikk egentlig bare bekreftet fra dere hva jeg tenkte selv egentlig. 
jeg avlyste imorgen å nå fikk jeg» Nei, hvorfor det da? 😀» 

ehh aner ikke hva jeg skal svare 😅

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Jeg møtte en kar for et par år siden på Tinder, vi møttes bare et par-tre ganger men har snappet litt i periodevis, en gang var vi hjemme hos han spiste mat og hadde sex, han ble veldig «trøtt» etter sexen og hintet at jeg måtte dra hjem,  ga han en til sjangse, men var det samme den gangen også… han gjorde null effort på å tilfredstille meg… for et par uker siden skulle vi møtes hos han( mest for sex) men han avlyste 3 timer før å sa han var i dårlig form.. ok tenkte jeg… vi har snappet en del i helgen nå, litt sexting hadde egentlig avtalt å møtes imorgen å nå plutselig skriver han på snap» blir det travelt å møtes imorgen?». Jeg svarte « nei, ikke for travelt for meg, er det for deg?» ( han har vanlig arbeidstid og ingen barn, kun seg selv og treningen sin.. han svarte « vi kan møtes imorgen om du vil»…. Han sier han ble usikker siden han ikke har hørt så mye fra meg idag… hmm hva tenker dere? 

At du gidder. Han hadde jeg dumpet for alltid etter 1date.

Anonymkode: 64fde...df2

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

takk for svar, fikk egentlig bare bekreftet fra dere hva jeg tenkte selv egentlig. 

Du må få mer selvrespekt. Du svarer enten: fordi jeg er ikke interessert eller bare blokker han. HADET. Han er jo en tulling.

Anonymkode: 64fde...df2

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

"Jeg har mistet interessen" enkelt og greit. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Du svarer at "jeg er ikke interessert i sex med noen som er så uinteressert" eller noe i den duren. Eller bare si "jeg er ikke interessert lenger".

Anonymkode: 2a62d...935

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skrev til han at jeg mistet interessen nå. 

ts

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Skrev til han at jeg mistet interessen nå. 

ts

Flink ts, dette hadde nok ikke blitt bedre med tid dessverre 

Anonymkode: 8dc20...a93

Skrevet

Dårlig sex og lite interesse. Bare å takke nei. Livet er for kort til sånt

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg møtte en kar for et par år siden på Tinder, vi møttes bare et par-tre ganger men har snappet litt i periodevis, en gang var vi hjemme hos han spiste mat og hadde sex, han ble veldig «trøtt» etter sexen og hintet at jeg måtte dra hjem,  ga han en til sjangse, men var det samme den gangen også… han gjorde null effort på å tilfredstille meg… for et par uker siden skulle vi møtes hos han( mest for sex) men han avlyste 3 timer før å sa han var i dårlig form.. ok tenkte jeg… vi har snappet en del i helgen nå, litt sexting hadde egentlig avtalt å møtes imorgen å nå plutselig skriver han på snap» blir det travelt å møtes imorgen?». Jeg svarte « nei, ikke for travelt for meg, er det for deg?» ( han har vanlig arbeidstid og ingen barn, kun seg selv og treningen sin.. han svarte « vi kan møtes imorgen om du vil»…. Han sier han ble usikker  siden han ikke har hørt så mye fra meg idag… hmm hva tenker dere? 

Og fordi damer gidder å møte ham flere ganger, vil han ALDRI bli motivert til å lære seg kunsten å håndtere klitoris..

Jeg ville vært dønn ærlig og sagt at vi kan gjøre et nytt forsøk, men denne ganger forventer jeg også å komme i mål. 

Forresten, jeg hadde sagt nei etter første møte og forklart nøyaktig hvorfor.

Hva ønsker du å få ut av dette? En elsker eller kjæreste som ikke kan eller en gang gidder å prøve å tilfredsstille deg i senga? 🤯

Håper du er tenåring..

Anonymkode: 53a3f...73e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 31 😅 

ts 

AnonymBruker
Skrevet

Han er uansett ut av verden nå. Kommer ikke til å møte han i kveld eller senere. 
takk for alle svar.😊 

ts 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...