AnonymBruker Skrevet 29. april 2024 #1 Skrevet 29. april 2024 Hei. For noen uker siden hadde jeg og min fwb samtalen,hvor han sa at han ikke hadde følelser ei heller kom til å få. Dette var da en avslutning på relasjonen vi har hatt,men han fortsetter å ta kontakt. Råd til hva jeg kan skrive til han?ikke skjønner jeg hvorfor han gjør det,og det blir litt som å sitte fast i en hekt hvor jeg får litt . Anonymkode: e3c3a...e44
AnonymBruker Skrevet 29. april 2024 #2 Skrevet 29. april 2024 Jeg hadde blokkert han, no contact er veldig effektivt når man skal prøve å komme over noen. Anonymkode: f0a0b...b12 1 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2024 #3 Skrevet 29. april 2024 Er det ikke veldig innlysende og allmenn kjent hva man bør og skal gjøre ? Anonymkode: c10ba...5f7
AnonymBruker Skrevet 29. april 2024 #4 Skrevet 29. april 2024 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Jeg hadde blokkert han, no contact er veldig effektivt når man skal prøve å komme over noen. Anonymkode: f0a0b...b12 Takk,har nå skrevet at jeg ikke synes det er riktig at han kontakter meg når han selv avsluttet relasjonen Anonymkode: e3c3a...e44 2 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2024 #5 Skrevet 29. april 2024 "Du kan bli kjæresten min om du vil, men du kan glemme uforpliktende sex i det videre. Vær grei å respekter det og ha en fin kveld😊" Anonymkode: 01ebd...1ae
Irak Skrevet 30. april 2024 #6 Skrevet 30. april 2024 AnonymBruker skrev (På 29.4.2024 den 18.57): Hei. For noen uker siden hadde jeg og min fwb samtalen,hvor han sa at han ikke hadde følelser ei heller kom til å få. Dette var da en avslutning på relasjonen vi har hatt,men han fortsetter å ta kontakt. Råd til hva jeg kan skrive til han?ikke skjønner jeg hvorfor han gjør det,og det blir litt som å sitte fast i en hekt hvor jeg får litt . Anonymkode: e3c3a...e44 Da blokkerer du hvis du ikke ønsker kontakt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå