Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei.

For noen uker siden hadde jeg og min fwb samtalen,hvor han sa at han ikke hadde følelser ei heller kom til å få.

Dette var da en avslutning på relasjonen vi har hatt,men han fortsetter å ta kontakt.  Råd til hva jeg kan skrive til han?ikke skjønner jeg hvorfor han gjør det,og det blir litt som å sitte fast i en hekt hvor jeg får litt .

Anonymkode: e3c3a...e44

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde blokkert han, no contact er veldig effektivt når man skal prøve å komme over noen.

Anonymkode: f0a0b...b12

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Er det ikke veldig innlysende og allmenn kjent hva man bør og skal gjøre ? 

Anonymkode: c10ba...5f7

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Jeg hadde blokkert han, no contact er veldig effektivt når man skal prøve å komme over noen.

Anonymkode: f0a0b...b12

Takk,har nå skrevet at jeg ikke synes det er riktig at han kontakter meg når han selv avsluttet relasjonen 

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

"Du kan bli kjæresten min om du vil, men du kan glemme uforpliktende sex i det videre.

Vær grei å respekter det og ha en fin kveld😊"

Anonymkode: 01ebd...1ae

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 29.4.2024 den 18.57):

Hei.

For noen uker siden hadde jeg og min fwb samtalen,hvor han sa at han ikke hadde følelser ei heller kom til å få.

Dette var da en avslutning på relasjonen vi har hatt,men han fortsetter å ta kontakt.  Råd til hva jeg kan skrive til han?ikke skjønner jeg hvorfor han gjør det,og det blir litt som å sitte fast i en hekt hvor jeg får litt .

Da blokkerer du hvis du ikke ønsker kontakt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...