AnonymBruker Skrevet 29. april 2024 #1 Skrevet 29. april 2024 Jeg skal på date i kveld (!), og er helt blank på samtaleemner. Ønsker å ha noe i bakhånd, være litt forberedt. Hva pleier dere å snakke om? Anonymkode: 55e47...598
Gjest ZarahSweet Skrevet 30. april 2024 #2 Skrevet 30. april 2024 Har dere pratet om noe før daten? Felles interesser, hobbyer, reiser, drømmer, film, musikk etc
Fjellmannover190 Skrevet 30. april 2024 #3 Skrevet 30. april 2024 Jeg mener at om du møter noen spesielle, så vil dette skje ganske automatisk. Men om det stopper opp, så kan det være en plan å ha lagret/skrevet ut spørsmål som du deler med han også stiller dere de til hverandre. Det å forberede seg gjør at man blir litt mer sikker, og man kan huske en del av spørsmålene. Når jeg startet opp med dating etter langvarig forhold, så hadde jeg dette. Men har aldri brukt det, og der det har stoppet opp med praten, så har det aldri vært aktuelt for meg med en date to. Fine spørsmål her https://www.strawberry.no/blog/naere-hjertet/36-sporsmal-for-a-bli-forelsket/
AnonymBruker Skrevet 30. april 2024 #4 Skrevet 30. april 2024 Alt mulig. Det kan være alt fra overfladisk vås til livets opp-og nedturer. Er man en god match flyter samtalen godt uansett, selv for meg som er sjenert og dårlig på small talk. Anonymkode: 68695...d74
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå