Gå til innhold

Hva tenner deg?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tenner på frekke/ertende blikk og ord, samt på pirrende berøringer. Vel å merke kun når min mann står bak dette. Hadde vært totalt uønsket at andre menn gjorde dette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Hva tenner deg, eller hva syns du er attraktivt? 

Jeg (kvinne) tenner på intelligens, humor, et pent smil, markerte skuldre og karisma 😏

Anonymkode: 04e63...ee6

Intelligent småfeit norsk kvinne over 40 takk..😁

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenner på så mye at jeg kunne ha skrevet ei hel bok😅

Men godlyder tenner meg aller mest.. Da vet jeg hun har det godt, og det er så insane hærlig å vite❤️

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 29.4.2024 den 18.18):

Hva tenner deg, eller hva syns du er attraktivt? 

Jeg (kvinne) tenner på intelligens, humor, et pent smil, markerte skuldre og karisma 😏

så du blir kåt når noen forteller en morsom vits eller smiler til deg? ganske enkel å få i senga du da :)

Anonymkode: c17c2...3c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

så du blir kåt når noen forteller en morsom vits eller smiler til deg? ganske enkel å få i senga du da :)

Kverulant du 😆 

Fortell meg en vits da, så får vi se om den er bra nok til at beina sprer seg 😅

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Lun humor, selvtillit, stoisk ro, varme og myke hender, lyd og ord, begjær, flørt og latter, omtanke, sårbarhet.

Vanskelig å sette fingeren på én ting, det er en pakke med egenskaper som fungerer sammen og utgjør kjemien.

Anonymkode: fb06e...d64

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

En deilig kvinnerumpe med en gjennomsiktig tights eller somerkjole hvor man kan se en stringtruse under tenner meg lett...

Anonymkode: 5e92c...efc

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis kvinnen (gjerne 30-50år) har et lekent glimt i øyet, har lett for å le og kose seg.

Gjerne ha litt former og gå i noe litt  tettsittende som viser frem en nydelig og sexy kvinne.

Hvis hun kan være leken og ikke redd for å vise at hun er det. (Et pluss om hun er kinky også).

Slikt tenner meg🤩

M38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenner på tanken av å tape mot det motsatte kjønn i en guttene mot jentene konkurranse, hvor jentene vinner og gnir inn seieren, og gjerne hvor man mottar en ydmykende straff for å tape.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg føler meg utrolig unormal, men jeg vet faktisk ikke hva som tenner meg.

Er det liksom noe alle bare vet? Hvordan fant dere ut av det?

Anonymkode: 92892...f23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sprutbardschj i durdschjen.

Anonymkode: aa179...f86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tenner på damer i fine kjoler og langt hår.

Anonymkode: 25c40...b70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
18 hours ago, AnonymBruker said:

De tenner på seksuelt attraktive menn de damene der også de bare later som de tenner på andre ting siden de ikke kan få de seksuelt attraktive mannfolka uansett

Anonymkode: 8d74f...e2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Hvordan klarer du å lese det ut av innlegget? Bare ute etter å fornærme? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

De tenner på seksuelt attraktive menn de damene der også de bare later som de tenner på andre ting siden de ikke kan få de seksuelt attraktive mannfolka uansett

Anonymkode: 8d74f...e2d

Se innlegg over. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mange menn med mindreverdighetskomplekser på kg, som kompenserer med å være kjipe mot kvinner. Stusselig. 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leken personlighet, glimt i øyet, ansikt, stemme, skuldre. Kombinasjonen av ei totalpakke rett og slett.

Endret av Cordelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Jeg føler meg utrolig unormal, men jeg vet faktisk ikke hva som tenner meg.

Er det liksom noe alle bare vet? Hvordan fant dere ut av det?

Jeg fant ut av det ved å se på erotiske bilde på nett. Hva tiltrakk øynene mine og hvorfor? Jeg ble ganske overrasket over hva jeg fant. 

Jeg mener at dersom en selv ikke vet hva som tenner en så har partner en helt umulig jobb. Det første man må gjøre er å finne ut av hva som gjør en selv veldig tent og så tar man med seg partneren på det. 

Anonymkode: 53525...af3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg fant ut av det ved å se på erotiske bilde på nett. Hva tiltrakk øynene mine og hvorfor? Jeg ble ganske overrasket over hva jeg fant. 

Jeg mener at dersom en selv ikke vet hva som tenner en så har partner en helt umulig jobb. Det første man må gjøre er å finne ut av hva som gjør en selv veldig tent og så tar man med seg partneren på det. 

Anonymkode: 53525...af3

Vi har sex flere ganger daglig hver dag, og begge kommer hver gang, så vil ikke kalle det "umulig jobb" på noen som helst måte. 

Kanskje jeg bare ikke tenner på noe spesielt da. Det er ikke noe spesielt jeg har merket meg/evt vet jeg ikke hva andre legger i "tenne på" eller så er jeg bare annerledes. F. eks. tente en eks jeg hadde på ankelsokker. Noe sånt har ikke jeg. Han ble jo automatisk hard av at jeg gikk med ankelsokker, han kunne komme av å se på de, ta på de eller whatever. Sånn har jeg ikke det med noe egentlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...