AnonymBruker Skrevet 29. april 2024 #1 Skrevet 29. april 2024 Jeg må ha hjelp...det var brudd mellom meg og bf for 1 måned siden.....Blir så UTROLIG sint og forbannet hver gang han skal se vårt felles barn her hjemme....1 time en gang i uka.......jeg takler ikke å se han...fordi han har sveket meg og vært SÅ dritt før bruddet...at hva gjør jeg? Gjemmer meg på et annet rom mens han er her? ( nei, barnet vil ikke ut til faren eller bli med han ut på noe alene, barnet vil bo hos meg- det er over 7 år så barnet bestemmer visst mye selv.....)....dette tærer på meg......... Sitat Anonymkode: 66800...8f7
AnonymBruker Skrevet 29. april 2024 #2 Skrevet 29. april 2024 Finn deg en serie å se på Netflix og gode øretelefoner, sett den på hver gang han er på samvær og glem hele fyren mens du spiser snacks. Anonymkode: 13c47...4d5 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2024 #3 Skrevet 29. april 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg må ha hjelp...det var brudd mellom meg og bf for 1 måned siden.....Blir så UTROLIG sint og forbannet hver gang han skal se vårt felles barn her hjemme....1 time en gang i uka.......jeg takler ikke å se han...fordi han har sveket meg og vært SÅ dritt før bruddet...at hva gjør jeg? Gjemmer meg på et annet rom mens han er her? ( nei, barnet vil ikke ut til faren eller bli med han ut på noe alene, barnet vil bo hos meg- det er over 7 år så barnet bestemmer visst mye selv.....)....dette tærer på meg......... Anonymkode: 66800...8f7 Ikke normalt at eksen har samvær i samme hus som du bor i. Spesielt når det er snakk om en 7åring,ikke en baby. Hvorfor har han ikke barnet alene? Du skriver på en måte som gjør at noe skurrer her😅 Anonymkode: 04cee...426
AnonymBruker Skrevet 29. april 2024 #4 Skrevet 29. april 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Finn deg en serie å se på Netflix og gode øretelefoner, sett den på hver gang han er på samvær og glem hele fyren mens du spiser snacks. Anonymkode: 13c47...4d5 Ok! Anonymkode: 66800...8f7
AnonymBruker Skrevet 29. april 2024 #5 Skrevet 29. april 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ikke normalt at eksen har samvær i samme hus som du bor i. Spesielt når det er snakk om en 7åring,ikke en baby. Hvorfor har han ikke barnet alene? Du skriver på en måte som gjør at noe skurrer her😅 Anonymkode: 04cee...426 Fordi barnet får bestemme mye fra det er 7 år ifølge barneloven...og da har alle vært ok med det Anonymkode: 66800...8f7 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2024 #6 Skrevet 29. april 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Fordi barnet får bestemme mye fra det er 7 år ifølge barneloven...og da har alle vært ok med det Anonymkode: 66800...8f7 Barnet er 9 år og Anonymkode: 66800...8f7
AnonymBruker Skrevet 29. april 2024 #7 Skrevet 29. april 2024 1 time en gang i uka? Hvorfor så lite? Har du parret deg med en uegnet mann? Anonymkode: 687f4...c6e
Nymerïa Skrevet 29. april 2024 #8 Skrevet 29. april 2024 I verste fall kan du bruke denne anledningen til å gå deg en lang tur og ha et familiemedlem som både du og barnet stoler på til stede. Du trenger ikke treffe han i det hele tatt. 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2024 #9 Skrevet 30. april 2024 Jeg ga bare slipp. Lot fortid være fortid og konsentrerte meg om nuet og fremtiden. Sparer meg for mye negativ energi og følelser ❤️ Jeg er hyggelig og høflig og prater KUN om ting relatert til barnet. Har gått videre, møtt verdens fineste mann og har aldri vært lykkeligere🥰 Anonymkode: c3f5e...dca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå