Gå til innhold

Barn med ADHD, hvilken ekstra utgifter har dere?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Her går det i mye som blir mistet, heldigvis generelt lite slitasje på klær. 

Anonymkode: 41993...5a4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Her handler det også om eiendeler som forsvinner stort sett daglig, tross merking.

Anonymkode: d9b42...360

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Du kan søke om hjelpestønad

Anonymkode: 26724...fc4

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Her handler det også om eiendeler som forsvinner stort sett daglig, tross merking.

Anonymkode: d9b42...360

Her også merkes alt! 😂 Forsvant vell rundt ti par votter i vinter, utrolig frustrende. Man skulle jo tro det lå en plass på skolens område, men det har fortsatt ikke dukket opp ett par en gang etter vinteren 😫

Skrevet

Kjent.

Sjekk ut NAV og "Grunnstønad". Du kan faktisk få dekket ganske mye her.

AnonymBruker
Skrevet

Klær som mistes, mobiler med knust skjerm, erstatte nøkler og bytte låser (bruker kode nå), bøter på bussen når vi har glemt å fornye månedskortet, gebyrer på regninger som blir liggende i sekken (skolegenser), ekstra innkjøp av fotballsko når det paret vi kjøpte står igjen i en gymsal etter en cup, penger til mat når matpakken er mistet, ekstra gave til den vennen vi glemte bursdagen til, utgifter til et par pennal i året, erstatte blyantspisseren til vennen man bare skulle teste om kunne flyte og en hel del annet - hver måned. Av alle ting barna mine skulle arve fra meg, hadde jeg håpet at de slapp ADHD’en. 

Anonymkode: 373f4...d18

• Hjerte 1
Gjest sjokoladebanan
Skrevet

Jepp. Alt rotes bort, (luer og votter er oftest, men også gymsko hun har brukt 1 gang.) Og ting blir ødelagt, rett som det er. Ikke med vilje, men fordi hun er ubetenksom, og ikke klarer å se konsekvenser. Hu er ram på å ødelegge mobbilladere f.eks. 🤣 Får stønad på NAV da. Det kommer godt med 😚

AnonymBruker
Skrevet

Knuste telefoner, har nå fått et monster av en telefon, som skal tåle fall på 1,8 meter.

Stor slitasje på klær, spesielt sko og bukser. Slites i stykker lenge før de er for små.

Heldigvis mistes det ikke så mye, enda. Kun noen par votter som er blitt borte. Ellers rotes det meste bort hjemme, og da finner jeg det stortsett, når jeg leter etter det jeg selv har rotet bort.

Anonymkode: 0dbb8...9c7

AnonymBruker
Skrevet

Spørs om det er "rolig" eller "aktiv" ADHD. 

Anonymkode: a75c2...8b5

AnonymBruker
Skrevet

Klær og sko slites enormt fort, så blir mange innkjøp og nesten ikke noe til arving. Bleier. Knust ipad. Knust vindu. Parketten ser ikke ut, masse hakk og riper. 

Anonymkode: 2cec2...e0e

AnonymBruker
Skrevet

Ikke så stort barn ennå. "Alle" leker ødelegges. Lite som blir tatt vare på. Alt kastes eller slenges der man er. Jeg er dessverre sånn jeg også. Arv eller miljø hva ang arvingen? En uheldig blanding, kan man si.

Anonymkode: 76746...4c5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...