AnonymBruker Skrevet 29. april 2024 #21 Skrevet 29. april 2024 bvp skrev (Akkurat nå): Den har avtrekk med vifte og kullfilter, det er det som gjør den spesiell. Da skal sjekke den ut etterpå, så bestiller jeg nok en å tester 😊 Anonymkode: 34ee2...de9
AnonymBruker Skrevet 29. april 2024 #22 Skrevet 29. april 2024 Bruker trepellets, opplever sjeldent lukt, ikke engang når jeg skipper tømme kassene en dag. Har kasse rett ved sofaen. Og slipper alt støvet fra sand!! Anonymkode: aeeac...0bf
AnonymBruker Skrevet 29. april 2024 #23 Skrevet 29. april 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Bruker trepellets, opplever sjeldent lukt, ikke engang når jeg skipper tømme kassene en dag. Har kasse rett ved sofaen. Og slipper alt støvet fra sand!! Anonymkode: aeeac...0bf Takk for svar. Jeg skal teste trepellets, høres jo veldig bra ut 😊 Anonymkode: 34ee2...de9
AnonymBruker Skrevet 30. april 2024 #24 Skrevet 30. april 2024 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Jeg skal teste trepellets, høres jo veldig bra ut 😊 Anonymkode: 34ee2...de9 Trepellets bruker jeg også. Jeg har en åpen kattedo som ikke lukter. Når pelletsene blir våte så lukter det tre / skog i rommet en liten stund, noe jeg ikke syns er en ulempe i det hele tatt. Bæsj lukter bæsj uansett hva så der må man bare plukke opp så fort man kan. Men f.eks. yucca ekstrakt i maten (noen fôrtyper har det i sitt) kan redusere lukt. Anonymkode: 44916...d68
aazy Skrevet 2. mai 2024 #25 Skrevet 2. mai 2024 Trepellets er tingen, både mtp lukt, økonomi, og å minimere spreiing av kattesand utanfor doen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå