AnonymBruker Skrevet 29. april 2024 #1 Del Skrevet 29. april 2024 Kvinne 30 år, her. Siste halvåret har jeg tydeligvis fått PMS (noe jeg ikke har hatt før). I omtrent to uker i måneden blåser brystene mine seg opp noe helt enormt, og det gjør så fryktelig vondt. Jeg legger også "på meg" noe vann i resten av kroppen. Dette er fryktelig kjedelig for meg som er aktiv løper. Brystene gjør så vondt at jeg ikke greier å løpe omtrent halve måneden. Vanligvis er jeg lita og slank, 170 cm og 53 kg. Omtrentlig B-cup i BH-størrelse. I PMS-perioden er jeg såppas som 57-58 kg, og eser ut til Øvre C- til D-cup i størrelse. 1. Noen som har tips til en veldig god støttende løpeBH? Som helst dekker så mye som mulig av brystkassa. 2. Og jeg lurer også på om noen har lignende erfaringer, og hvordan dere har håndtert disse hormonsvingningene med trening? Jeg har gått på spiral i flere år uten bivirkninger, så det er ikke den det skyldes (egentlig veldig fornøyd). Men vurderer å skifte til p-pillen Yasmin, da den skal hjelpe ed brystspreng, som er mitt hovedproblem. Men vil denne pillen påvirke trening negativt på andre måter? Tusen takk til alle som tar seg tid til å dele sine erfaringer. Anonymkode: 620d7...f32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aajaf Skrevet 29. april 2024 #2 Del Skrevet 29. april 2024 Følger. Dette lurer jeg også på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå