Gå til innhold

Sex-spill

Fremhevede innlegg

Skrevet

Etter at jeg fant denne siden, så har jeg fått svar på et par spørsmål. Og nå lurer jeg på om noen har noen morsomme sex-tips (leker, (rolle)spill, musikk) Noe som gir sex-en et lite piff! Lånt kama sutra spillet til ei venninne, så skal se om jeg får med typen på lørdag da (han er som regel med på alt som har med sex å gjøre :ler: ) Men vil jo overraske han iblant med nytt sprell. Vi har et så fantastisk sex-liv, og derfor er det gøy å utforske å gjøre ting sammen. Noen som har noe å komme med- Bring it on! :sjarmor:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe! God idè! Den kommer, men er litt for tidlig synss jeg! Ellers all takk!

Skrevet

Voldta han. Jeg ønsker hele tiden at jenta mi skal slenge meg ned og virkelig ta meg... herregud. ei liten jenta som viser hvor opphisset hun er og MÅ ha meg er virkelig turn on! mmmm

Skrevet

sleng mannen på senga med klar beskjed om å ligge i ro og holde kjeft... sug ham.. ikke for ivrig, mer som erting... og ta med hele "utstyret", la tunga gli over pungen, og hele veien opp langs skaftet før du lar den sirkle rundt hodet... sett deg skrevs over ham, uten å ha ham inne i deg...

drypp massasjeolje nedover brystene, ta deg selv på brystene, magen, lårene...

om han prøver å ta på deg flytter du hendene hans, og gir han beskjed om at han bare får se på... ta på deg selv, mens han bare får se på... og onaner litt... la tuppen på hodet berøre deg, beveg hofta, slik at penis glir fram og tilbake langs åpningen din, la deg gli noen cm nedover(bare så hodet er inne), i et lite øyeblikk, før du trekker deg opp igjen.. fortsett å ta på deg selv... senk deg litt opp og ned (kun hodet er inne), før du setter deg dypt ned og lar hele staken gli helt inn i deg... og først DA gir du beskjed om at han kan få ta på deg igjen...

de gutta jeg har har gjort dette med har tent veldig på det, og har aldri fått noe negativ tilbakemelding på det...;)

tror de fleste menn liker det...;)

Skrevet

Et artig spill:

Skriv 15 til 20 hemmelige lapper hver med ting du vil at han/hun skal gjøre med deg. Så kan dere slå terning om hvem som skal trekke av den andres bunke. Et meget enkelt men samtidig veldig givende spill.

Gjest Bellatrix
Skrevet
Voldta han. Jeg ønsker hele tiden at jenta mi skal slenge meg ned og virkelig ta meg... herregud. ei liten jenta som viser hvor opphisset hun er og MÅ ha meg er virkelig turn on! mmmm

Voldtekt har vel aldri vært lov så vidt jeg vet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...