AnonymBruker Skrevet 5. mai 2024 #21 Skrevet 5. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ts her. Takk for svar. Jeg lå vist lavt på både c-vitamin, d-vitamin og veldig lavt på jern ! Usikker selv på hva som er normalt, men jeg lå på 15. Fikk beskjed om å kjøpe meg jern-tabeletter, så ville jeg nok bli bedre etter en uke 😅 Anonymkode: 96b85...0c5 Ble stoffskiftet sjekket? Anonymkode: d15fe...19f 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2024 #22 Skrevet 5. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 30.4.2024 den 20.48): Leste litt at magnesium kan få ned høyt blodtrykk… Anonymkode: 8f04c...e58 Men TS har ikke høyt blodtrykk. AnonymBruker skrev (1 time siden): Ts her. Takk for svar. Jeg lå vist lavt på både c-vitamin, d-vitamin og veldig lavt på jern ! Usikker selv på hva som er normalt, men jeg lå på 15. Fikk beskjed om å kjøpe meg jern-tabeletter, så ville jeg nok bli bedre etter en uke 😅 Anonymkode: 96b85...0c5 Hvis du har jernmangelanemi (at jernmangelen har ført til nedadgående blodprosent) så kan gjerne det være grunnen til høy puls. Når hemoglobin mangler, må pulsen opp for å få oksygenet rundt i kroppen. Anonymkode: 335d6...81d 2
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2024 #23 Skrevet 6. mai 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Ble stoffskiftet sjekket? Anonymkode: d15fe...19f Ts her. Ja, stoffskifte + alt av vitaminer ble sjekket ☺️ Anonymkode: 96b85...0c5
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2024 #24 Skrevet 6. mai 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Men TS har ikke høyt blodtrykk. Hvis du har jernmangelanemi (at jernmangelen har ført til nedadgående blodprosent) så kan gjerne det være grunnen til høy puls. Når hemoglobin mangler, må pulsen opp for å få oksygenet rundt i kroppen. Anonymkode: 335d6...81d Ja, var det legen min nevte. Han sa også at jeg ville føle meg bedre etter en ukes tid med tilskudd. Syns det hørest rart ut at vist det er så lavt som han mener det var, at det skal bare en uke til med jern at man føler seg bedre? Har forøvrig gått på det i 5 dager nå, å merker ingen forskjell bortsett fra mye luft i magen 😅 Anonymkode: 96b85...0c5
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2024 #25 Skrevet 6. mai 2024 On 4/29/2024 at 2:52 PM, AnonymBruker said: Har vært plaget med høy hvilepuls i 3-4 mndr. Typ 105-125 på det vanlige. Plutselig fyker den opp til 130-140. Er i relativt grei form, ikke røyker jeg eller drikker særlig til kaffe. Er i helt grei form ellers fysisk. 2-3 gå-turer i ukene. 2-3 fjellturer i mnd. Men ikke noe mer trening utover det. Har en fysisk jobb, så bikker 10.000 skritt hver dag på jobb. Har vært hos legen å målt bt som var helt fint, har også tatt ekg uten funn. Noen som har erfaringer? ☺️ Blir ikke videre oppfulgt av legen etter EKG var fin. Anonymkode: 96b85...0c5 Min gjør sånn før mensen også daler den til 60-70 et sted etter det Anonymkode: 932ca...191
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2024 #26 Skrevet 8. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 6.5.2024 den 11.47): Ja, var det legen min nevte. Han sa også at jeg ville føle meg bedre etter en ukes tid med tilskudd. Syns det hørest rart ut at vist det er så lavt som han mener det var, at det skal bare en uke til med jern at man føler seg bedre? Har forøvrig gått på det i 5 dager nå, å merker ingen forskjell bortsett fra mye luft i magen 😅 Anonymkode: 96b85...0c5 Ei uke høres lite ut. Tror du må vente og se an noen uker før du begynner å føle deg bedre. Anonymkode: 335d6...81d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå