Gå til innhold

Hvilken karakter gir du deg selv og hvordan jobber du med deg selv?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du må gi deg selv en karakter mellom 1 og 10, (1 veldig dårlig, 10 er veldig bra).
Hvilken karakter gir du deg selv, som du er nå,, når det gjelder din karakter/atferd/personlig/sosial?
(Så det handler ikke om hvordan du ser ut).

Hvorfor gir du deg selv den karakteren? Hva synes du selv at du bør forbedre, lære, avlære osv?

Og hva gjør du for å forbedre deg selv, jobbe med deg selv, utvikle deg selv, få det beste ut av deg selv?

Anonymkode: 0ff76...5f6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Karakter: 6, jeg liker egentlig hvem jeg er, samtidig har jeg noen trekk som trekker en del ned.

Atferd: 3, sliter psykisk så er ikke helt på topp der.

Personlig: Litt usikker på hva som menes her? 

Sosial: 2, har knapt møtt folk de siste månedene. 

For å forbedre meg selv så liker jeg å lære, særlig ved å lese bøker, høre podcast ol. Prøver å gjøre nye ting, men det er litt enklere sagt enn gjort for tida. Prøver å ta utdanning. Det jeg gjør mest av nå for tiden er å prøve å få til rutine i hverdagen, samt å få god (kontroll på) økonomi.

Anonymkode: 23b95...bbf

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvis du må gi deg selv en karakter mellom 1 og 10, (1 veldig dårlig, 10 er veldig bra).
Hvilken karakter gir du deg selv, som du er nå,, når det gjelder din karakter/atferd/personlig/sosial?
(Så det handler ikke om hvordan du ser ut).

Hvorfor gir du deg selv den karakteren? Hva synes du selv at du bør forbedre, lære, avlære osv?

Og hva gjør du for å forbedre deg selv, jobbe med deg selv, utvikle deg selv, få det beste ut av deg selv?

Anonymkode: 0ff76...5f6

3 i totalscore. Kun fornøyd med at jeg klarer å trene en del. Klarer ikke gjøre mye for å forandre de andre tingene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...