Gå til innhold

Millie (21mnd) kvalt i Ikea-seng

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grusomt :tristbla:

Føler med dem, og håper jeg slipper å oppleve noe slikt.... :grine:

Skrevet

:grine::grine::grine::grine::grine::grine::grine::grine:

Kan ikke lese sånt.....at jeg aldri lærer.

Skrevet

Ja det er tragisk når mennesker dør, uansett årsak. Det dør tusenvis av barn hver dag av ulike årsaker. Tror det er like tragisk for familiene uansett.

Skrevet

Forstår ikke helt hvorfor de må si at det var en IKEA-seng. Det er jo ingen barneseng. Foreldrene valgte å bruke denne voksensengen til barnet sitt.

Håper ikke vi får amerianske tilstander her i Europa hvor det må være tåpelige advarsler på alt (ala: kaffekoppen inneholder glovarm drikke)

Men selvfølgelig er det tragisk for en familie å miste et barn.

Skrevet

Slik jeg forsto det klandret ikke familien ikea for tragedien...

Men det er jo vanlig at en butikk trekker tilbake en vare når en slik tragedie har skjedd, for å vise at de tar sikkerhet på alvor, og at den er midlertidig ute av salg mens saken etterforskes...

Uansett er det en tragedie når et barn dør, og uansett årsak :tristbla:

Skrevet
Forstår ikke helt hvorfor de må si at det var en IKEA-seng. Det er jo ingen barneseng. Foreldrene valgte å bruke denne voksensengen til barnet sitt.

Håper ikke vi får amerianske tilstander her i Europa hvor det må være tåpelige advarsler på alt (ala: kaffekoppen inneholder glovarm drikke)

Men selvfølgelig er det tragisk for en familie å miste et barn.

Rett skal være rett.Det er en barneseng det er snakk om, ikke en voksenseng.

Men når det nå viser seg at det ikke skyldes senga så spiller det jo ingen stor rolle.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...