Gjest Gjest_Mia_* Skrevet 9. februar 2006 #1 Skrevet 9. februar 2006 Hei! Kan noen anbefale en blomsterhandel som jeg kan bestille fra over nett? Jeg må jo sende blomster til min kjære mor på morsdagen, og mor bor ikke samme by som meg. Fint om det ikke er altfor dyrt!
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 9. februar 2006 #3 Skrevet 9. februar 2006 Fort deg, det kan bli full"booket"
Gjest Gjest_Mia_* Skrevet 9. februar 2006 #4 Skrevet 9. februar 2006 Takkfor svar! Jeg syns 100 kroner i frakt var litt dyrt, men det er vel kanskje det det koster overalt? Vet dere om blomstene blir pakket skikkelig inn, så de ikke dør om de blir hengende på døren et par timer? Når det skal være overraskelse så er det ikke så lett å avtale at noen skal være hjemme!
Nilma Skrevet 9. februar 2006 #5 Skrevet 9. februar 2006 Takkfor svar! Jeg syns 100 kroner i frakt var litt dyrt, men det er vel kanskje det det koster overalt?← Jeg bestilte blomster hos Interflora for en tid siden, jeg mener å huske at de tok 60 kroner i frakt.
lillesky Skrevet 9. februar 2006 #6 Skrevet 9. februar 2006 Det koster nok såpass overalt. Jeg har jobbet som blomsterbud, og da hang vi aldri blomsten på døra. Kun hvis sender sa det var ok. Ellers så leverte vi den senere, eller spurte om naboen kunne ta vare på den.
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 9. februar 2006 #7 Skrevet 9. februar 2006 Blomstene blir behandlet ordentlig, selvsagt. Frakten er det nok ikke så mye man får gjort med, de fleste bruker budfirmaer og da er det det det koster. MG tar ikke noen fortjeneste på frakten. (Hvis ikke budfirma, så drosje el.l) Hvor skal du sende?
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 9. februar 2006 #8 Skrevet 9. februar 2006 Jeg bestilte blomster hos Interflora for en tid siden, jeg mener å huske at de tok 60 kroner i frakt. ← Kommer nok an på hvilken dag det er, og hvilken by det er snakk om. Tror ikke Oslo Blomsterservice (budfirma) har satt opp prisene så mye til morsdag (da er det MAAAAANGE pakker!), men til jul pleier de å sette opp prisen.
Nilma Skrevet 9. februar 2006 #9 Skrevet 9. februar 2006 Kommer nok an på hvilken dag det er, og hvilken by det er snakk om. ← Det står ingenting på nettsiden deres om at det avhenger av hvor og når, så det tviler jeg litt på.
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 9. februar 2006 #10 Skrevet 9. februar 2006 Det står ingenting på nettsiden deres om at det avhenger av hvor og når, så det tviler jeg litt på. ← Jeg ser vi opererer med flat fraktpris på nettet, det er ikke det i butikkene. Men det vil nok slå heldig ut for deg.
Gjest Gjest_Mia_* Skrevet 9. februar 2006 #11 Skrevet 9. februar 2006 Det ser ut som Interflora tar 60 kroner, men jeg har bestilt fra Interflora før, og da ble jeg skikkelig skuffet. Bestilte en bukett som stor og fin ut på nettsidene deres, og da jeg senere så den hos mottaker, så den skikkelig liten og fislete ut. Tror jeg satser på Mestergrønn.Denne så fin ut. Men litt dumt at det ikke står hvor mange tulipaner det er. Litt skuffende om det er 5 stk og litt bladgrønt ved siden av!
Gjest Gjest_Mia_* Skrevet 9. februar 2006 #13 Skrevet 9. februar 2006 Bestilt! Takk for hjelpen alle sammen! Håper mor blir glad!
lillesky Skrevet 9. februar 2006 #14 Skrevet 9. februar 2006 Interflora ligger litt høyere i prisen på blomster. Synes den MG har på tilbud (kun tulipaner) ser flott ut også! Håper mamman din blir glad. Bjørnsdatter: er det mange som kjøper morsdags- og valentinsbuketter?
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 9. februar 2006 #15 Skrevet 9. februar 2006 Bjørnsdatter: er det mange som kjøper morsdags- og valentinsbuketter? ← JA! Spesielt morsdag (eller lørdagen før, selvsagt), som er den nest største dagen for blomsterbutikker (nest etter lille julaften). Valentine blir større og større for hvert år, og den er så stor på verdensbasis at roseprisene flyr i taket. Derfor er det kjipt at morsdag og valentine er så nærme hverandre som de er, for da blir morsdagsrosene også dyrere.
Arwen Skrevet 9. februar 2006 #16 Skrevet 9. februar 2006 Og jeg måtte betale syke priser for rosene jeg skulle ha til bryllupet vårt i fjor. 12. februar var ikke en smart dato sånn sett.
Sun Mei Skrevet 9. februar 2006 #17 Skrevet 9. februar 2006 Irriterende at MesterGrønn ikke leverer der min mamma bor
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 13. februar 2006 #18 Skrevet 13. februar 2006 Irriterende at MesterGrønn ikke leverer der min mamma bor ← Kjipern, men da har vi dessverre ingen butikker i nærheten som kan sende dem ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå