Gjest Flua-ikke innlogga Skrevet 9. februar 2006 #1 Skrevet 9. februar 2006 Har to stk taco-holdere i plast, pass til to i hver. De er SÅ kjekke! Skulle hatt flere.....noen som vet å få tak i? Jeg har leta litt selv........skjønner ikke hvorfor det ikke er å få i!! Jeg bor i Trondheims-området.
LilleBille Skrevet 9. februar 2006 #2 Skrevet 9. februar 2006 De i plast fulgte vel i sin tid med "Taco-kitene" - men jeg har sett sånne i kjeramikk i flere butikker type Til Bords og Jernia.
Blueberry Skrevet 9. februar 2006 #3 Skrevet 9. februar 2006 Ja i alle fall Christiania Glassmagasin har de i keramikk i Tex-Mex-serien.
Pasha Skrevet 10. februar 2006 #4 Skrevet 10. februar 2006 (endret) Det finnes slike holdere i Tex-Mex Serien fra Sagaform. Er jo gult steingods med noe mønster på og plass til en i hver. holder til taco Selges hos Jernia og tilbords i allefall. Og sikkert flere kjøkkenbutikker., Endret 10. februar 2006 av IdaH
Gjest Gjest_mikael_* Skrevet 12. april 2008 #5 Skrevet 12. april 2008 Har to stk taco-holdere i plast, pass til to i hver. De er SÅ kjekke! Skulle hatt flere.....noen som vet å få tak i? Jeg har leta litt selv........skjønner ikke hvorfor det ikke er å få i!! Jeg bor i Trondheims-området. Det finns en firma i Sverige som säljer sådana med plats för tre skal. Deras hemsida: www.largonne.se
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå