AnonymBruker Skrevet 28. april 2024 #1 Skrevet 28. april 2024 Jeg har vært alene med barna mine i over 8 år, og nå lurer jeg på om jeg kanskje skal begynne å date litt. Jeg føler meg helt ferdig med å få barn, tenker derfor det er mest naturlig å date noen som også har barn og ikke vil ha flere. Det som stopper meg er rett og slett at jeg ikke vil bli den fæle stemora. Alle de kampene med barn som ikke er mine, konflikter med barnemor osv. Jeg har et inntrykk av at det mange damer gjør feil er at de prøver alt for hardt, og tilslutt prøver å ta over morsrollen. Hvordan kan jeg bli en god stemor? Anonymkode: 5af59...fcb
AnonymBruker Skrevet 28. april 2024 #2 Skrevet 28. april 2024 Finn en mann som er helt ferdig med eksen, som har ett godt samarbeid men samtidig ikke hopper hver gang hun knipser. Hvor barnemor er positiv mot deg og ikke lager konflikter. Anonymkode: fc1fc...b3c
AnonymBruker Skrevet 28. april 2024 #3 Skrevet 28. april 2024 Vær som en god og snill tante. Er ikke ditt hovedansvar med oppdragelse eller noe men en ekstra trygg voksen. Anonymkode: 54330...d88
AnonymBruker Skrevet 29. april 2024 #4 Skrevet 29. april 2024 Vær en hyggelig og god støtte, men overdriv aldri. Jeg er skilt og eksmannen min har nå funnet en ny kjæreste. Vi har en voksen sønn sammen, og både jeg og han synes det er irriterende at den nye kjæresten tydeligvis ikke skjønner at hun bør holde seg litt i bakgrunnen. Da sønnen min flyttet i ny leilighet var hun omtrent den første som skulle dukke opp for å se på den nye leiligheten, ta ham med ut å spise, få omvisning i byen sammen med ham, osv. Det blir bare for krampaktig, og en kilde til irritasjon. Virker også som at hun skal forsøke å imponere gjennom ulike handlinger (vil ikke gå for mye i detalj her), og sånt er oppskriften på et dårlig forhold. La de biologiske foreldrene ha ungene sine som førsteprioritet selv, og hold deg mer i bakgrunnen, samtidig som at du er der om det trengs. Har veldig tro på mennesker som kan ta et diskret steg tilbake, og ikke brøyter seg vei foran alle. Anonymkode: c8999...dbc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå