Gå til innhold

Lage ny fb profil pga eks og andre som plager?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har noen jeg ikke ønsker kontakt med og heller ikke en eks, vi er blokkerte og slettet. Men for å være helt sikker så vurderer jeg å lage meg ny fb profil. Men må lage nytt navn da. Noen som har gjort det her? Ut i fra profilene så kan en jo kalle seg alt mulig og. Så jeg ikke blir finnet på fb. Er redd for at noen skal lage seg profiler og kontakte meg, for det har skjedd. Så kan jeg bare sende link av profilen min til dem jeg har kontakt med. Lurt av meg?

Anonymkode: 7dec5...f3f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Men om du har blokkert de, så finner de jo deg ikke. Så hva er da poenget med å lage ny profil? 

Anonymkode: 67512...247

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Men om du har blokkert de, så finner de jo deg ikke. Så hva er da poenget med å lage ny profil? 

Min eks har blokkert meg så da får ikke jeg blokkert han tilbake. Og redd for at han skal ta den vekk en eller annen gang og kontakte meg i fremtiden. Men er og andre jeg ikke ønsker å bli kontaktet av. Bare lurte på om andre har gjort det ?

Gjest Luksusbia
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Min eks har blokkert meg så da får ikke jeg blokkert han tilbake. Og redd for at han skal ta den vekk en eller annen gang og kontakte meg i fremtiden. Men er og andre jeg ikke ønsker å bli kontaktet av. Bare lurte på om andre har gjort det ?

Er du redd for egen sikkerhet? Kanskje du bare skal droppe fb?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Om dere har en felles venn, så vil han jo få deg opp som venneforslag selv med fiktivt navn. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Om dere har en felles venn, så vil han jo få deg opp som venneforslag selv med fiktivt navn. 

Nei vi har ingen felles venner eller kontakter heldigvis, så da får han aldri vite hvem jeg er på fb. Og jeg skal ikke snoke på hans fb, bare må få ny start og vekk fra han og div andre.

Skrevet (endret)

1: Du endrer så kun venners venner kan ta kontakt med deg. 

2: Du endrer så det kun er deg selv som kan se vennelisten din. 

3: Du går inn på blokkeringer og søker opp han karen en gang til for å se om han dukker opp. 

Ellers så er det eneste som kan beskytte deg 100% å kutte ut sosiale medier totalt. Vil du virkelig gjøre verden din så innskrenket pga en eks? 

Endret av Fighter83
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...