AnonymBruker Skrevet 28. april 2024 #1 Skrevet 28. april 2024 Hei, kan dette ha noe med underbevisstheten å gjøre ? Jeg forstår ikke hvorfor det er slik. Jeg og eksen gjorde det slutt for snart to år siden (skilsmisse og to barn sammen). Ekteskapet var litt mentalt stressende og det var en del ting som var litt slitsomt. Mot slutten begynte jeg å være kvalm på kveldene, samtidig ubehagelige fysiske symptomer som smerter i hendene. Legen min mente det kunne være angst, for jeg har slitt litt psykisk. Jeg fikk Vival for dette og det hjalp. Vi snakker ofte med hverandre og vi savner hverandre og vil gjerne at det skal fungere mellom oss fordi vi ser hvordan det går utover barna. Men de dagene han er her, merker jeg disse symptomene igjen. Nå ligger jeg her og er kvalm og har lynende smerter i armene. Vi har ikke noe dårlig stemning og alt er bare hyggelig. Føler aldri sånn ellers. Symptomene er intense og plagsomme, men hvorfor kommer dette om alt er bra mellom oss ? Vi krangler ikke og har blitt enige om det meste som er viktig for oss.. Går foresten på cipralex nå og det er ganske behagelig, har det helt supert. Så stusser ekstra over dette nå. Anonymkode: fcf42...3d2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå