AnonymBruker Skrevet 28. april #1 Del Skrevet 28. april Noen her som har en bra oppskrift på bakt havregrøt uten banan og dele? Også lurer jeg også på hva man kan bruke til å bake den i ovnen med? De oppskriftene jeg har sett så står det ikke størrelse på formen? Jeg har en oval ildfast form men aner ikke hvor stor den er da, kanskje 25 cm lang eller lengre… Og grunnen til at jeg gjerne ønsker tips til oppskrift her i stedet for google er at jeg vet at de som har testet den syntes den var god. Velger man en tilfeldig fra google så kan det jo være oppskriften ikke er så bra … Anonymkode: 75dc1...209 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april #2 Del Skrevet 28. april Jeg var ganske hekta på det en periode, og mener det var denne oppskriften jeg gikk ut fra: https://lindastuhaug.no/ovnsbakt-havregrot Den var 1-2 porsjoner stor, så brukte en vanlig liten oval ildfast form, eller firkantet liten ildfast glassform (slik med tilhørende lokk for matoppbevaring). Første gang du lager så er det bare å prøve i en form, og justere til neste gang evnt. Anonymkode: f9b83...06c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april #3 Del Skrevet 28. april AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg var ganske hekta på det en periode, og mener det var denne oppskriften jeg gikk ut fra: https://lindastuhaug.no/ovnsbakt-havregrot Den var 1-2 porsjoner stor, så brukte en vanlig liten oval ildfast form, eller firkantet liten ildfast glassform (slik med tilhørende lokk for matoppbevaring). Første gang du lager så er det bare å prøve i en form, og justere til neste gang evnt. Anonymkode: f9b83...06c Tusen takk for tips 😊 Den så god ut den. Anonymkode: 75dc1...209 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå