AnonymBruker Skrevet 9. mai 2024 #21 Del Skrevet 9. mai 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): I min forrige jobb kunne det være når som helst mellom 10. og den 20. I ny jobb det bedre. En eller to dager kan kanskje også skyldes bankene. En av grunnene til at alle bør ha bufferkonto så litt forsinkelse ikke blir en krise. Anonymkode: 22052...f7c Jeg har vært i arbeidslivet i over 30 år nå og har aldri opplevd en eneste forsinkelse med lønn. Lønningsdag er ikke noe en arbeidsgivere kan flytte rundt på som de selv vil. https://langsethadvokat.no/arbeidsrett/arbeidsgiver-betaler-ikke-lonn-og-feriepenger-hva-kan-du-gjore/ Anonymkode: ce1cd...ff4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minlillesky Skrevet 9. mai 2024 #22 Del Skrevet 9. mai 2024 Jobber i kommunen. Havner lønningsdag (den 12) på en helgedag eller helligdag får vi utbetalt lønn siste virkedag før helg/helligdag. Jeg får lønn i morgen 🙂👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2024 #23 Del Skrevet 9. mai 2024 Lønning 12. hver måned her også. De månedene 12. har havnet på lørdag eller søndag, har jeg alltid fått lønn fredagen. Får derfor lønn i morgen Anonymkode: 5a6a4...df2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2024 #24 Del Skrevet 9. mai 2024 Jeg fikk lønn i går kveld. Anonymkode: 5aed7...634 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2024 #25 Del Skrevet 9. mai 2024 Får alltid lønn fredagen dersom 12. havner på lørdag/søndag. Jobber i fylkeskommunen her også. Anonymkode: 5d20b...59d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2024 #26 Del Skrevet 9. mai 2024 Queen19 skrev (11 timer siden): Som jeg mistenkte så fikk jeg lønn i kveld (8. mai) 😊 litt nysgjerrig på dere andre som også har 12. som lønningsdag? Ikke fått nei, så den kommer nok klokka 05.00 i morgen. Men som sagt, det har aldri skjedd før at de har utbetalt før lønningsdagen her. Anonymkode: 791f9...ce1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2024 #27 Del Skrevet 9. mai 2024 Fikk ikke lønn i går. Fylkeskommunen Anonymkode: e74d5...a71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2024 #28 Del Skrevet 9. mai 2024 Queen19 skrev (19 timer siden): Som jeg mistenkte så fikk jeg lønn i kveld (8. mai) 😊 litt nysgjerrig på dere andre som også har 12. som lønningsdag? Fikk lønnslippen nå og kommer kommer i morgen. Jobber i kommunen Anonymkode: 29ada...1a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2024 #29 Del Skrevet 9. mai 2024 Dere som fikk det i går, dere sier dere fikk det på kvelden i går? Mener dere etter 15.45? For det er jo siste overføringstiden på hverdag. Men om dere har samme bank som jobben, så går det vel automatisk utenom disse overføringstidene, og det vil jo kunne forklare hvorfor dere fikk det på kvelden, mens vi andre ikke vil få den før første bankoverføring klokka 05.45 i morgen. Det er jo mulig de har kjørt lønnen på kvelden i går for å være sikker på at den har kommet inn til alle lønnstakere i morgen tidlig, men kun de som har samme bank vil ha fått det på kvelden? Anonymkode: 791f9...ce1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2024 #30 Del Skrevet 9. mai 2024 Queen19 skrev (20 timer siden): Som jeg mistenkte så fikk jeg lønn i kveld (8. mai) 😊 litt nysgjerrig på dere andre som også har 12. som lønningsdag? Verken fått lønn eller lønnsslipp jeg da😅 Anonymkode: 4e544...ce1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Queen19 Skrevet 9. mai 2024 #31 Del Skrevet 9. mai 2024 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Dere som fikk det i går, dere sier dere fikk det på kvelden i går? Mener dere etter 15.45? For det er jo siste overføringstiden på hverdag. Men om dere har samme bank som jobben, så går det vel automatisk utenom disse overføringstidene, og det vil jo kunne forklare hvorfor dere fikk det på kvelden, mens vi andre ikke vil få den før første bankoverføring klokka 05.45 i morgen. Det er jo mulig de har kjørt lønnen på kvelden i går for å være sikker på at den har kommet inn til alle lønnstakere i morgen tidlig, men kun de som har samme bank vil ha fått det på kvelden? Anonymkode: 791f9...ce1 Jeg sjekket kun kontoen på morgningen i går, og så rundt 20 på kvelden, da sto pengene på konto, som jeg også mistenkte. Jeg regner med at lønna ble kjørt i går for å stå på konto til i morgen, og om jeg da har samme bank som jobb, så er det nok derfor jeg fikk pengene samme dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå