Gå til innhold

Suger du mannen din?

Suger du mannen din  

93 stemmer

1. 1. Suger du mannen din

• Ja så klart, jeg liker det
      74
    • ja, det er vel "påkrevd"
      5
    • ikke hvis jeg kan unngå det
      6
    • nei, jeg fixer ikke tanken på det
      8

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter snart 25 år så elsker jeg å suge mannen min,du går glipp av masse når du velger å ikke gjøre det.

Skrevet

Hvorfor synes dere jenter at det er godt?

Hva kan jeg si til jenta mi slik at hun ikke blir en av de 8 av 88 stemmene her som ikke fixer tanken på det? ...har stort savn på å "få" og ikke bare gi hele tiden

Skrevet

Det er godt å gi mannen nytelse. Å få han gal av begjær er noe som opphisser meg enormt. I tillegg liker jeg smaken av han.

Skrevet

Jeg suger kjæresten min med glede. Ingenting som hisser meg mer opp, enn en våt og hard pikk ! :sikle: Og en kjæreste som ligger å stønner av nytelse.. Huff, fikk frysninger gjennom kroppen jeg altså! Gleder meg til ikveld! :sjarmor: Trygve, du kan jo snakke litt med henne, og si at det hadde betydd mye for deg, hvis hun ville bevege seg nedover. Men pass på at hun også vil, ellers blir det bare dårlig stemning som, som oftest resulterer i dårlig sex. Viktig å ha en åpen og ærlig dialog med hverndra. Hvor lenge har dere vært sammen?

Skrevet

siden sommeren 04

jeg er dårlig på å argumentere for slike ting uten at jeg føler meg for krevende overfor henne. Hun har sagt at hun har fobi mot snegler(spesielt iberiasneglene) og ........en penis ligner på.........men jeg tenker : hun tør og vil ha den inni seg et annet sted. Det tør hun :ler:

Skrevet
siden sommeren 04

jeg er dårlig på å argumentere for slike ting uten at jeg føler meg for krevende overfor henne. Hun har sagt at hun har fobi mot snegler(spesielt iberiasneglene) og ........en penis ligner på.........men jeg tenker : hun tør og vil ha den inni seg et annet sted. Det tør hun :ler:

Hmmm? Ganske snålt å sammenligne manndommen din med en snegle? ;)

Ta å tegn ansikt på den med tusj, da ser det ikke ut som en snegle :ler:

Få hennte til å sette seg mellom bena dine, så at hun ser rett på den! og ta på den sammen. Hun vil sikkert etterhvert, få et litt bedre forhold til den. Start med å bare strke lett på den, så vil hun se at den er snill! Nå vet ikke jeg hvor sterk den fobien er, du kjenner henne mest, men er vel en måte dere kan ordne dette på, slik at det ikke er misnøye i sex livet. Det er en viktig del av forholdet (syns ihvertfall jeg)

Skrevet

Om hun syns en penis ligner en snegle, har hun VIRKELIG et problem!

Skrevet (endret)

Nå er det ikke alle som liker oralsex, uten at det er noe galt med dem av den grunn.. Folk liker forskjellige ting, og det må man respektere.

Endret av Milah
Skrevet
Nå er det ikke alle som liker oralsex, uten at det er noe galt med dem av den grunn.. Folk liker forskjellige ting, og det må man respektere.

Ja, det er sant! Men er fint å ha et sted å kunne få ut litt frustrasjon! Ikke noe personlig angrep her, så :)

Skrevet

Har gjort det siden jeg var 17 ;)

Tips: Pass på at han er nyskrubba :D

Prøv først i ikke edru tilstand. Slipper hemninger lettere da- ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...