Gå til innhold

Suger du mannen din?

Suger du mannen din  

93 stemmer

1. 1. Suger du mannen din

• Ja så klart, jeg liker det
      74
    • ja, det er vel "påkrevd"
      5
    • ikke hvis jeg kan unngå det
      6
    • nei, jeg fixer ikke tanken på det
      8

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, liker det ikke og fikser ikke tanken på det.

Skrevet

Selvfølgelig:

1: Det er helt digg

2: Mannen liker det

3: Jeg blir slikket, så hvorfor ikke gi noe tilbake?

Skrevet
Typen har mast mye på meg, men jeg klarer det ikke. Tanken på urinrester og tanken på å ha en kroppssaft i munnen er bare ekkelt

1. Urinrester? Det er jo bare å forlange at han skal være grundig nyvasket. Menn ofrer nok det.

2. Kroppsaft? du behøver vel ikke svelge selv om du suger?

Skrevet

Jeg får og jeg gir tilbake. Og ja jeg LIKER det :wow:

Skrevet

Jeg elsker å suge mannen min. Blir veldig tent av det. Og det gjør han også. Er veldig god på å suge :sjarmor:

Skrevet
Typen har mast mye på meg, men jeg klarer det ikke. Tanken på urinrester og tanken på å ha en kroppssaft i munnen er bare ekkelt

Ang innlegget mitt, la meg spesifisere litt:

Urinrester er selvfølgelig bare hvis han ikke er nyvasket, men da er det ennå det med kroppssaft. Og dere glemmer at en kroppssaft er ikke bare en kroppssaft, det har mye å si hvor i kroppen den kommer fra, om det er ens egen, og om man er vant med den. Spytt kan ikke sammenlignes. Prøv å sammenligne det med utflod feks... hvor mye frister det å "drikke" utflod?

Og man trenger ikke svelge det for at det skal være ekkelt, det er nok at man kjenner smaken av en uvant kroppssaft man ikke liker tanken av å ha i munnen.

Det er nettopp det jeg er redd for, at jeg skal kjenne en smak i munnen som jeg ikke vil takle.

Tipper det er veldig mye den samme grunnen til at en del andre jenter heller ikke liker å suge kjæresten sin

Skrevet
Ang innlegget mitt, la meg spesifisere litt:

Urinrester er selvfølgelig bare hvis han ikke er nyvasket, men da er det ennå det med kroppssaft. Og dere glemmer at en kroppssaft er ikke bare en kroppssaft, det har mye å si hvor i kroppen den kommer fra, om det er ens egen, og om man er vant med den. Spytt kan ikke sammenlignes. Prøv å sammenligne det med utflod feks... hvor mye frister det å "drikke" utflod?

Og man trenger ikke svelge det for at det skal være ekkelt, det er nok at man kjenner smaken av en uvant kroppssaft man ikke liker tanken av å ha i munnen.

Det er nettopp det jeg er redd for, at jeg skal kjenne en smak i munnen som jeg ikke vil takle.

Tipper det er veldig mye den samme grunnen til at en del andre jenter heller ikke liker å suge kjæresten sin

Er du mer enn 16 år???

Skrevet (endret)

jeg digger det ;)

Endret av Våken
Skrevet

Da burde du vite at om man er renslig, så hverken er det urin eller utflod som kommer når man har oralsex.

Skrevet
Da burde du vite at om man er renslig, så hverken er det urin eller utflod som kommer når man har oralsex.

Du har ikke mye forståelse for andres tankeganger...

Utflod kommer forøvrig uansett når man har oralsex, man kan ikke(og bør ikke) skylle hele skjeden fri for utflod! På samme måte så kan man ikke skylle hele penis fri for sæd og glidevæske som kommer!

Prøv å se ting i perspektiv, jeg liker ikke tonen du tar om at JEG ikke har tenkt igjennom hvorfor jeg ikke liker det jeg ikke liker!

Skrevet

Høres ut som om du ikke har prøvd det ennå!?

Kanskje du bør prøve først!!?

Skrevet

Når mannen blir opphisset vil det da vitterlig komme noe "utflod" som hun kaller det, akkurat som hos deg og meg! ;)

Skrevet

Oh yes. :sjarmor:

Som noen andre sa;

• 1) det er digg.
  • 2) sambo liker det.
  • 3) jeg blir slikket, så hvorfor ikke gi noe tilbake?

Tror jeg er dels støvsuger, faktisk. :ler:

Skrevet
Oh yes.  :sjarmor:

Som noen andre sa; 

• 1) det er digg.

• 2) sambo liker det.

• 3) jeg blir slikket, så hvorfor ikke gi noe tilbake?

Tror jeg er dels støvsuger, faktisk.  :ler:

Jeg ga han da navnet støv, så jeg kunne leke støvsuger ;D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...