Gå til innhold

Suger du mannen din?

Suger du mannen din  

93 stemmer

1. 1. Suger du mannen din

• Ja så klart, jeg liker det
      74
    • ja, det er vel "påkrevd"
      5
    • ikke hvis jeg kan unngå det
      6
    • nei, jeg fixer ikke tanken på det
      8

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Jalileh
Skrevet

Jeg har ingen nå, men når jeg har...så ja, selvfølgelig. :wow:

Skrevet

Kan suge litt, men ikke i kjempelenge (mer enn 10-15 minutter). Da får jeg vondt i kjeven og nakken og begynner å kjede meg og blir utålmodig. Særlig hvis han bare vil ha ut-og-inn suging.

Gjest jente19aar_
Skrevet

mange gutter krever d da. :overrasket: syns d er litt ekkelt for noen lukter urin. :grine::grine:

Skrevet
mange gutter krever d da.  :overrasket: syns d er litt ekkelt for noen lukter urin.  :grine:  :grine:

Krever det? Det er jo bare å si nei det da.

Skrevet

Typen har mast mye på meg, men jeg klarer det ikke. Tanken på urinrester og tanken på å ha en kroppssaft i munnen er bare ekkelt

Skrevet

Ja jeg liker det. Både fordi jeg gir han nytelse, og fordi det er... moro? :)

Skrevet
Typen har mast mye på meg, men jeg klarer det ikke. Tanken på urinrester og tanken på å ha en kroppssaft i munnen er bare ekkelt

spytt?

Skrevet

Nei, det gjør jeg ikke. Jeg blir faktisk kvalm ved tanken på det. Men jeg syns det er synd og jeg vet at kjæresten min gjerne ville at jeg skulle gjort det, men bare om jeg selv vil.

Siden jeg ikke ønsker det så gjør jeg det ikke, men er redd for at han går rundt å savner det.

Faktisk så er dette noe som jeg går å tenker mye på. Men jeg blir ikke fortrolig med tanken på å gjøre det.

Skrevet

Jeg savner det veldig. Jeg slikker jenta mi men aldri fått oral tilbake. Savner det veeeeeeldig og kommer alltid til å savne det masse, men elsker man sin så elsker man sin uansett...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...