AnonymBruker Skrevet 28. april #1 Del Skrevet 28. april Noen som har sett? Har nettopp startet på den og den virker spennende Anonymkode: 9d484...f04 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 28. april #2 Del Skrevet 28. april Elsker den serien. 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april #3 Del Skrevet 28. april Freyja Valkyrie skrev (5 minutter siden): Elsker den serien. 😍 Så bra 😀. Anonymkode: 9d484...f04 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 28. april #4 Del Skrevet 28. april Har sett det et par ganger faktisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april #5 Del Skrevet 28. april PusheenPusheen skrev (1 minutt siden): Har sett det et par ganger faktisk! Så den er så bra? Jeg ser aldri en serie 2 ganger 😜 Anonymkode: 9d484...f04 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 28. april #6 Del Skrevet 28. april AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så den er så bra? Jeg ser aldri en serie 2 ganger 😜 Anonymkode: 9d484...f04 Ja, jeg likte den hvertfall. Skikkelig spennende første gang fordi man ikke vet hvem A er. Så er det gøy andre gang fordi man vet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai #7 Del Skrevet 4. mai PusheenPusheen skrev (På 28.4.2024 den 20.23): Ja, jeg likte den hvertfall. Skikkelig spennende første gang fordi man ikke vet hvem A er. Så er det gøy andre gang fordi man vet. Jeg er skikkelig hekta nå 😀 Anonymkode: 9d484...f04 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Queen19 Skrevet 4. mai #8 Del Skrevet 4. mai Jeg likte den veldig godt, så den da den gikk, nå som jeg er eldre er det flere ting ved serien som får meg til å tenke WTF?! 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai #9 Del Skrevet 4. mai Queen19 skrev (18 minutter siden): Jeg likte den veldig godt, så den da den gikk, nå som jeg er eldre er det flere ting ved serien som får meg til å tenke WTF?! 😄 😀. Finnes det flere serier som er lik denne? Anonymkode: 9d484...f04 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai #10 Del Skrevet 4. mai Den er jo egentlig superdårlig, og har veldig preg av at skaperne ikke egentlig hadde en plan for slutten da de startet på den. Mange plot-hull, som blir svært tydelig andre, tredje, fjerde gangen du ser serien. Det sagt, har jeg sett den fem-seks ganger, og elsker den til tross for at den er drit. ❤️ Anonymkode: 86b73...046 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai #11 Del Skrevet 4. mai En av de mest frustrerende seriene jeg vet om! Men har selvfølgelig sett alle sesongene. Anonymkode: 2c239...050 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai #12 Del Skrevet 4. mai AnonymBruker skrev (2 minutter siden): En av de mest frustrerende seriene jeg vet om! Men har selvfølgelig sett alle sesongene. Anonymkode: 2c239...050 Er enig. Vet ikke om jeg elsker den eller hater den. Men så må jeg bare se en episode til og en til og en til....😜 Anonymkode: 9d484...f04 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai #13 Del Skrevet 4. mai 2 minutter siden, AnonymBruker said: Er enig. Vet ikke om jeg elsker den eller hater den. Men så må jeg bare se en episode til og en til og en til....😜 Anonymkode: 9d484...f04 Ja, akkurat sånn Anonymkode: 2c239...050 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai #14 Del Skrevet 19. mai Da har jeg sett ferdig hele serien. 😉. Kommer til å savne gjengen 😄 Anonymkode: 9d484...f04 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai #15 Del Skrevet 19. mai AnonymBruker skrev (På 4.5.2024 den 12.10): Den er jo egentlig superdårlig, og har veldig preg av at skaperne ikke egentlig hadde en plan for slutten da de startet på den. Mange plot-hull, som blir svært tydelig andre, tredje, fjerde gangen du ser serien. Det sagt, har jeg sett den fem-seks ganger, og elsker den til tross for at den er drit. ❤️ Anonymkode: 86b73...046 Men er ikke serien basert på bøkene? Jeg elsker den også, men helt enig i at den er rimelig dårlig. Anonymkode: 9455f...f9d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janina1 Skrevet 19. mai #16 Del Skrevet 19. mai Jeg har sett den og synes den var helt ok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august #17 Del Skrevet 10. august Passer denne serien for ei (moden) jente på 11 år sammen med meg? Anonymkode: 38236...d15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august #18 Del Skrevet 13. august AnonymBruker skrev (På 11.8.2024 den 0.09): Passer denne serien for ei (moden) jente på 11 år sammen med meg? Anonymkode: 38236...d15 Ja tenker det går helt fint! Men råder dere til å stoppe etter sesong 2. Ikke noe vits å fortsette etter dette. Da får man svar på mange ting. Fortsette dere etter dette får dere ikke svar på noe, og du ender bare opp med en slutt som ikke gir mening og mange tråder som ikke fører til noen steder. Anonymkode: 4d836...095 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august #19 Del Skrevet 19. august AnonymBruker skrev (På 11.8.2024 den 0.09): Passer denne serien for ei (moden) jente på 11 år sammen med meg? Anonymkode: 38236...d15 Jeg så den for en tid tilbake, og husker at det var noen scener som kan være drøye for en 11-åring, så du bør se den sammen med henne. De scenene jeg tenker på er særlig de der folk blir drept på forskjellig vis (hengt, får hodet kappet av). Serien kan virke veldig uskyldig, men det er som sagt enkelte scener som ikke er så bra for barn. Må si at jeg synes den er noe langtekkelig, og slutten var veldig skuffende. Anonymkode: 51d6a...ae9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august #20 Del Skrevet 22. august Jeg har sett den og digget den, selvom den er ganske dårlig! men min 11-åring ville nok blitt litt skremt av den, jeg synes jo den er litt skummel innimellom! om dere ikke har sett Lik meg så kan den anbefales! Anonymkode: 9455f...f9d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå