Smørblomsten Skrevet 9. februar 2006 #1 Skrevet 9. februar 2006 (endret) Hvordan få øyenbrynshårene til å ligge der de skal, nemlig i buen og ikke slik at noen hår stikker ut her og der..... Eller er d fordi jeg har nappet feil? Endret 9. februar 2006 av Smørblomsten
Gjest Binna Skrevet 9. februar 2006 #3 Skrevet 9. februar 2006 Tror det har noe med lengden å gjøre? Mine er laaange, slik at jeg egentlig kan børste de hvilken vei jeg vil. Jeg stusser dem. Og jeg bruker blank mascara/ øyebrynsmascara for å få de til å ligge på plassen sin.. Men noen ganger lever de sitt eget liv for å si det sånn..
Smørblomsten Skrevet 9. februar 2006 Forfatter #4 Skrevet 9. februar 2006 Tror det har noe med lengden å gjøre? Mine er laaange, slik at jeg egentlig kan børste de hvilken vei jeg vil. Jeg stusser dem. Og jeg bruker blank mascara/ øyebrynsmascara for å få de til å ligge på plassen sin.. Men noen ganger lever de sitt eget liv for å si det sånn.. ← Hihi, ok... Vel, ett eller annet kan være smart å smøre på sikkert, men siden jeg ikke har så 'store' bryn er jeg redd det skal synes...at det skal se 'wet-look' ut
aline Skrevet 9. februar 2006 #5 Skrevet 9. februar 2006 jeg bruker øyerbrynsmaskaraen fra bodyshop og er veldig fornøyd med den. bruker den gjennomsiktige, da jeg har nok farge på øyebrynene som jeg har. men jeg også har øyebryn som buster seg som de vil om jeg ikke gjør noe, helt uten at de er lange, bare myke og ubestemmelige. om jeg bare bare tar i øyebrynsgelen og former med den, så blir det ikke wet look synes jeg, men jeg grer gjerne igjennom med en liten kam og former dem som jeg vil etterpå for en mer markert form, da kan det bli litt sammenklistret og se litt vått ut, men det går over etter litt. da er det bare å la det tørke, også bruke fingrene til å bare stryke litt over slik at de sprer seg igjen og blir naturlige. men mine beholder fargen fra når de er våte, de blir altså det mørkeste som er naturlig på dem, men det gjør ikke noe synes jeg. du får øyebrynsgel rimelig på hm også, så det skader jo ikke å prøve ihvertfall.
Smørblomsten Skrevet 9. februar 2006 Forfatter #6 Skrevet 9. februar 2006 jeg bruker øyerbrynsmaskaraen fra bodyshop og er veldig fornøyd med den. bruker den gjennomsiktige, da jeg har nok farge på øyebrynene som jeg har. men jeg også har øyebryn som buster seg som de vil om jeg ikke gjør noe, helt uten at de er lange, bare myke og ubestemmelige. om jeg bare bare tar i øyebrynsgelen og former med den, så blir det ikke wet look synes jeg, men jeg grer gjerne igjennom med en liten kam og former dem som jeg vil etterpå for en mer markert form, da kan det bli litt sammenklistret og se litt vått ut, men det går over etter litt. da er det bare å la det tørke, også bruke fingrene til å bare stryke litt over slik at de sprer seg igjen og blir naturlige. men mine beholder fargen fra når de er våte, de blir altså det mørkeste som er naturlig på dem, men det gjør ikke noe synes jeg. du får øyebrynsgel rimelig på hm også, så det skader jo ikke å prøve ihvertfall. ← 1000 takk for gode råd Verdt å teste ja!
Gjest Gjesta Skrevet 9. februar 2006 #7 Skrevet 9. februar 2006 Jeg bruker den fra Dior, er kjempebra, og det blir ikke stive bryn av det heller
Gjest Gjest Skrevet 9. februar 2006 #8 Skrevet 9. februar 2006 HM har og en blank øyenbrynsgele som fungerer utmerket til å holde styr på ville bryn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå