Floja Felíz Skrevet 9. februar 2006 #1 Skrevet 9. februar 2006 Har så lyst å se eksempler på utforming av kirkeprogram. Er interessert i å se hvordan de ser ut (forside, overskrift osv.). Noen som har tilgjengelig og kan legge ut bilde eller link til eksempler?
Lassie Skrevet 9. februar 2006 #4 Skrevet 9. februar 2006 Mitt ligger under mitt personlige album i "Album" her på KG. Jeg er ikke sikker på linken akkurat nå og orker ikke lete den opp... hehe.. Veslo, er det meningen at du skal vise fram fornavn og etternavn og alt på kirkeprogrammet du legger ut her?
Gjest Gjest Skrevet 9. februar 2006 #5 Skrevet 9. februar 2006 Veslo, korleis lagar du det kyrkjeprogrammet på dataen og får arket til å ligge? Skal du skrive ut eit og eit, eller kopiere frå maskin? Må du skrive ut eit og eit ark og snu det for kvar gong for å få alt på eit ark?
Sun Mei Skrevet 9. februar 2006 #6 Skrevet 9. februar 2006 Veslo, kjempefint kirkeprogram Sølvbrura har jeg aldri hørt om??
kitekatt Skrevet 9. februar 2006 #7 Skrevet 9. februar 2006 Har så lyst å se eksempler på utforming av kirkeprogram. Er interessert i å se hvordan de ser ut (forside, overskrift osv.). Noen som har tilgjengelig og kan legge ut bilde eller link til eksempler? ← Får ikke lagt ut mitt her, men kan maile det til deg hvis du vil?
Gjest Gjest Skrevet 9. februar 2006 #8 Skrevet 9. februar 2006 Noen som vet hvordan lage program på word som veslo sitt??????
Nordlandspia Skrevet 9. februar 2006 #9 Skrevet 9. februar 2006 (endret) .. Endret 21. november 2009 av Nordlandspia
kitekatt Skrevet 9. februar 2006 #10 Skrevet 9. februar 2006 Noen som vet hvordan lage program på word som veslo sitt?????? ← Jeg laget mitt i word... På "fil", utskriftsformat velger du liggende papir. så går du på "sett inn" i menyen og velger tekstboks. Disse tekstboksene plasserer du to ved siden av hverandre på papiret og drar ut til ønsket størrelse. Så jobber du inni de (seetter inn tekst/ bilde) veldig enkelt Hvis du vil, kan jeg maile deg min, så kan du bare slette teksten og bildene og legge inn ditt eget. Bruke den som en mal liksom
Gjest Gjest Skrevet 9. februar 2006 #11 Skrevet 9. februar 2006 Hvordan får du de like store? TUsen takk så snill du er og hjelper meg kjempetakknemlig!
Gjest gjest1 Skrevet 9. februar 2006 #12 Skrevet 9. februar 2006 Veslo, er det meningen at du skal vise fram fornavn og etternavn og alt på kirkeprogrammet du legger ut her? ← Pytt, er det så nøye då? Greier ikkje forklare korleis vi lagde programmet, men kan du ikkje bare laste ned mitt og bytte ut innhaldet då? Søvbrura er forresten ein nydeleg bruremarsj syster mi har lært av ein slåttekar.. Ho skal spele den på Hardingfele.
kitekatt Skrevet 9. februar 2006 #13 Skrevet 9. februar 2006 Hvordan får du de like store? TUsen takk så snill du er og hjelper meg kjempetakknemlig! ← er bare å dra i kantene det til de er så store du vil
Lassie Skrevet 9. februar 2006 #14 Skrevet 9. februar 2006 Pytt, er det så nøye då? ← Ikke hvis du ikke bryr deg. Tenkte bare at dette er internett og at det ferdes mye rart rundt om på åpne forum Sånn i tilfelle du ikke hadde tenkt over det selv, men da har du vel gjort det.
Gjest Gea Skrevet 10. februar 2006 #15 Skrevet 10. februar 2006 Ikke hvis du ikke bryr deg. Tenkte bare at dette er internett og at det ferdes mye rart rundt om på åpne forum Sånn i tilfelle du ikke hadde tenkt over det selv, men da har du vel gjort det. ← Sier du som har bilde av deg selv..?
Augustbrud02 Skrevet 10. februar 2006 #16 Skrevet 10. februar 2006 Her kan du se vårt kirkeprogram. Ønsket det så enkelt som mulig. http://www.home.no/augustbrud02/kirkeprogram/index.htm
Lassie Skrevet 11. februar 2006 #17 Skrevet 11. februar 2006 Sier du som har bilde av deg selv..? ← Hø? Hva hadde det med saken å gjøre? Jeg kom med et vennlig tips til veslo i tilfelle hun ikke hadde tenkt å ha navnene der men hadde glemt å fjerne. Det har vel ingenting med om jeg velger å ha bilde eller ikke?! *** Til Trådstarter: Her er forsiden av vårt kirkeprogram Innsiden Baksiden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå