AnonymBruker Skrevet 28. april #1 Del Skrevet 28. april Er en invitasjon vedkommende ikke vil ta et nei for et nei, så må bare på en fin men høfflig måte si nei uten at jeg trenger forklare hvorfor. Forslag? Anonymkode: 31814...f6d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
forrvirret mann Skrevet 28. april #2 Del Skrevet 28. april AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er en invitasjon vedkommende ikke vil ta et nei for et nei, så må bare på en fin men høfflig måte si nei uten at jeg trenger forklare hvorfor. Forslag? Anonymkode: 31814...f6d Dette blir feil for meg . Har ikke lyst å si mer enn at det føles feil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april #3 Del Skrevet 28. april «Hei! Takk for invitasjonen, men dessverre passer ikke den dagen» Anonymkode: 0d511...1c3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbySocks Skrevet 28. april #4 Del Skrevet 28. april Takk for invitasjonen, men jeg må dessverre avslå. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april #5 Del Skrevet 28. april Hei! Tusen takk for en hyggelig invitasjon, men jeg kan desverre ikke komme. Anonymkode: 923c8...348 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå