Gjest Gjest Skrevet 9. februar 2006 #1 Skrevet 9. februar 2006 Fikk nemlig min i posten i dag, trodde hele den blanke delen skulle være full av pudderet. Men den er jo ikke halv en gang.. Er deres å sånn, skal det være så lite i den?? koster jo flesk
Gjest Gjest Skrevet 9. februar 2006 #2 Skrevet 9. februar 2006 Det samme er i min! Men du skal bruke utrolig lite.. Man trenger nesten ingenting for at det skal bli bra, så den er nok veldig drøy uansett!!! Har du prøvd den?
Gjest Gjest Skrevet 9. februar 2006 #3 Skrevet 9. februar 2006 Jeg har ikke fått testa den skikkelig, er på jobb, men jeg sveipa bare litt over. Er du fornøyd?? Syns liksom ikke det virker som om det kommer noe ut i børsten jeg.. Skal kanskje ikke så mye til nei, men jeg snudde den på hodet, å da fyltes det blanke feltet, så det var mer enn jeg trodde..
Gjest Gjest Skrevet 9. februar 2006 #4 Skrevet 9. februar 2006 Ja jeg er superfornøyd! Den er litt lys, men da dekker det bare rødheten enda bedre!! Det virker ikke ut som om det kommer pudder på kosten, men det gjør det alikevel... Ikke bruk mye!!
Gjest Gjest Skrevet 9. februar 2006 #5 Skrevet 9. februar 2006 Ok. Tusen takk for svar Gleder meg til å få testet den skikkelig
Gjest Jalileh Skrevet 9. februar 2006 #6 Skrevet 9. februar 2006 Hva er så bra med denne i forhold til I.D Bare Minerals?
Gjest Gjest Skrevet 9. februar 2006 #7 Skrevet 9. februar 2006 Hva er så bra med denne i forhold til I.D Bare Minerals? ← Vet ikke, har aldri prøvd I.D Bare Minerals. Et sted må man jo begynne
Gjest Gjest Skrevet 9. februar 2006 #8 Skrevet 9. februar 2006 Hva er så bra med denne i forhold til I.D Bare Minerals? ← Bare minerals er vel ganske lik, men denne er enda enklere å påføre.. Alt er i ett, så du trenger ingen kost i tillegg! For min del er den høye solfaktoren bedre en bare minerals! Dessuten har utløpsdatoen gått ut på ID, så da gjelder ikke solfaktoren lenger.. Ellers tror jeg produktene er ganske like, men er faktisk litt mer fornøyd med colorflo!!
Gjest trådstarteren :) Skrevet 9. februar 2006 #10 Skrevet 9. februar 2006 Hvor mange gr er det i den susan.. ← 5G
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2006 #12 Skrevet 10. februar 2006 hva er i grunn dette for noe??? ← Colorflo fra susan posnick?? Det er en pudder foundation, mineral sminke. se på www.beautyline.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå