AnonymBruker Skrevet 27. april #1 Del Skrevet 27. april Johanne Oline eller Agnes Oline !? (Vet det ikke er populært med dobbeltnavn lengre,men dette er familietradisjon jeg ønsker å videreføre) Dagligtale blir det ene brukt. Anonymkode: c770f...12f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 27. april #2 Del Skrevet 27. april Jeg synes begge var fine. Særlig hyggelig å bruke Oline. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april #3 Del Skrevet 28. april AnonymBruker skrev (14 timer siden): Johanne Oline eller Agnes Oline !? (Vet det ikke er populært med dobbeltnavn lengre,men dette er familietradisjon jeg ønsker å videreføre) Dagligtale blir det ene brukt. Anonymkode: c770f...12f Agnes Oline Anonymkode: 8e028...154 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april #4 Del Skrevet 28. april Likte veldig godt Agnes Oline❤️ Anonymkode: 853eb...c77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 28. april #5 Del Skrevet 28. april Agnes Oline Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april #6 Del Skrevet 29. april Agnes Oline. Johanne Oline blir for langt og tungt, selv når begge navnene ikke blir brukt. Anonymkode: 99530...49d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai #7 Del Skrevet 4. mai Johanne Oline. Rett og slett fordi jeg synes Johanne er et av de nydeligste jentenavnene som finnes. Agnes er ok. Anonymkode: c7d44...026 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå