emlia Skrevet 27. april 2024 #1 Skrevet 27. april 2024 Har slitt med kløe på magen i graviditeten, og har brukt bephanten sensicontrol til å smøre meg med. Har hatt svært god effekt av den, og kløen forsvant da jeg startet å bruke den. Våknet i natt, i panikk, og kom på at jeg aldri har sjekket om den er trygg for gravide. Har antatt det, siden den kan brukes på spedbarn også. Har googlet meg i hjel, men ikke funnet ut at det er et klart nei til kremen. Nå er jeg nesten til termin, men hadde absolutt hjulpet på hodet om noen er gode på slike ting😳
AnonymBruker Skrevet 28. april 2024 #2 Skrevet 28. april 2024 Brukte bepanthen begge graviditeter, og sterkere/parfymerte greier også. Gått helt fint 😊 Anonymkode: d495a...d1c 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2024 #3 Skrevet 28. april 2024 Jeg har en app som scanner produkter for mikroplast, og der kom Bepanthen godt ut, ingen mikroplast i den ihvertfall. Anonymkode: ccd9a...8dc 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2024 #4 Skrevet 28. april 2024 Den passer til spedbarn, det tyder på at den er ganske snill. Av aktive virkestoffer står det bare b5, noe som så vidt jeg vet ikke er farlig å bruke utvortes. Dette virker ikke til å være et legemiddel, heller en slags fuktighetskrem. Dersom du er mye plaget av kløe i gravidideten bør du kontakte lege/jordmor. Dersom du derimot bare klør litt på magen kan du slappe av og smøre med masse fuktighetskrem. Det kan også hjelpe å støtte magen med puter i sengen og sofaen, så magehuden får hvile litt. Anonymkode: 75659...e46
emlia Skrevet 29. april 2024 Forfatter #5 Skrevet 29. april 2024 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Den passer til spedbarn, det tyder på at den er ganske snill. Av aktive virkestoffer står det bare b5, noe som så vidt jeg vet ikke er farlig å bruke utvortes. Dette virker ikke til å være et legemiddel, heller en slags fuktighetskrem. Dersom du er mye plaget av kløe i gravidideten bør du kontakte lege/jordmor. Dersom du derimot bare klør litt på magen kan du slappe av og smøre med masse fuktighetskrem. Det kan også hjelpe å støtte magen med puter i sengen og sofaen, så magehuden får hvile litt. Anonymkode: 75659...e46 Takk for svar ❤️ Har kun hatt kløe på magen, som har gitt seg når jeg har brukt denne kremen. 😊
emlia Skrevet 29. april 2024 Forfatter #6 Skrevet 29. april 2024 AnonymBruker skrev (På 28.4.2024 den 19.40): Jeg har en app som scanner produkter for mikroplast, og der kom Bepanthen godt ut, ingen mikroplast i den ihvertfall. Anonymkode: ccd9a...8dc Tusen takk for svar ❤️
emlia Skrevet 29. april 2024 Forfatter #7 Skrevet 29. april 2024 AnonymBruker skrev (På 28.4.2024 den 12.51): Brukte bepanthen begge graviditeter, og sterkere/parfymerte greier også. Gått helt fint 😊 Anonymkode: d495a...d1c Tusen takk for svar. Ble beroliget 🥰
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå