Gjest Catwoman Skrevet 9. februar 2006 #1 Skrevet 9. februar 2006 Hører denne sangen på Grand Vitara reklamen hele tiden. Også irriterer jeg meg over at eg noen steder ikke klarer å begripe hva de synger. Noen som har teksten? Prøvde å google etter den, uten resultat
Svart Katt Skrevet 9. februar 2006 #2 Skrevet 9. februar 2006 Her er i hvert fall ett vers http://www.skibuahovden.no/asp/sider.asp?m...iID=80&sideID=0
Gjest Catwoman Skrevet 9. februar 2006 #3 Skrevet 9. februar 2006 Tusen takk :icon_smile: Der fikk jeg svar på det.
Ugla Skrevet 9. februar 2006 #4 Skrevet 9. februar 2006 Sangen ble utgitt med Wenche Myhre, til ski VM i Oslo i 1966 (på PolyGram A/S). Men jeg vet ikke om det er til noen hjelp vedr. tekst...
midnatt Skrevet 9. februar 2006 #5 Skrevet 9. februar 2006 Siden spørsmålet ditt har blitt halvveis besvart nå, utnytter jeg anledningen til å fortelle hva jeg syns om sangen. Den er helt forjævlig. Reklamen er så utrolig glad, på en måte, og med den sangen gjør den meg kvalm. Møkk.
Gjest Catwoman Skrevet 9. februar 2006 #6 Skrevet 9. februar 2006 Enig. De kunne med fordel hatt en litt tøffere sang på den reklamen. Men nå vet jeg ihvertfall hva de synger, og slipper og irritere meg grønn over det mer.
Impala Skrevet 9. februar 2006 #7 Skrevet 9. februar 2006 Herregud! Akkurat det der har jeg irritert meg over også selv om jeg ikke liker reklamen. Kan ikke si at jeg har fått med meg at de synger "har båret sin mann nei"
Gjest Catwoman Skrevet 9. februar 2006 #8 Skrevet 9. februar 2006 Kan ikke si at jeg har fått med meg at de synger "har båret sin mann nei" ← jepp. Det var det jeg ikke klarte å forså heller
Nicky B Skrevet 9. februar 2006 #9 Skrevet 9. februar 2006 Takk, catwoman! Dette har ergret meg i lang tid og! Herregud! Akkurat det der har jeg irritert meg over også selv om jeg ikke liker reklamen. Kan ikke si at jeg har fått med meg at de synger "har båret sin mann nei" ← Jeg syntes det hørtes mer ut som "for våre ski gjør boys til mann...." men det henger jo ikke på greip. Ekkel reklame!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå