Gå til innhold

Kjøpe bursdagsgave til daten?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Han jeg har datet i tre måneder har bursdag har bursdag om en snau måned og jeg lurer veldig på om jeg skal kjøpe bursdagsgave eller ikke. Og evt hva og hvor dyrt. Synes det er vanskelig å finne på gaver til menn i utgangspunktet og her står jeg helt fast.. 🙈

Anonymkode: 5b372...c46

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Han jeg har datet i tre måneder har bursdag har bursdag om en snau måned og jeg lurer veldig på om jeg skal kjøpe bursdagsgave eller ikke. Og evt hva og hvor dyrt. Synes det er vanskelig å finne på gaver til menn i utgangspunktet og her står jeg helt fast.. 🙈

Anonymkode: 5b372...c46

En god vin?

Anonymkode: 93a13...90e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker ja til gave, kjøp en opplevelse som dere begge kan være med på- mye fint og gøy av opplevelser på YouWish. Prisen tar du etter lommeboka ☺️

Anonymkode: 89f44...7b3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tenker også en planlagt aktivitet/date, kanskje bare en symbolsk gave noe du vet han liker? 

Anonymkode: 4b565...d8c

AnonymBruker
Skrevet

Daten min kjøpte parfyme til meg i bursdagsgave. Har vært sammen i 1 mnd.  Parfymen var veldig god og jeg synes det var en hyggelig og personlig gave. 

Anonymkode: d05fc...f20

AnonymBruker
Skrevet

Synes gaven kommer an på hvor tette dere har blitt. Rødvin / musserende, fin t-skjorte, brunch på et litt finere sted, middag

Anonymkode: 50a49...b22

AnonymBruker
Skrevet

Goodiebag med snacks, deo, hudpleieting, sokker o.l., eller middag, noe relatert til hans hobby, parfyme 

Anonymkode: 3db98...dee

AnonymBruker
Skrevet

Siden det er veldig nytt, kan du vel bare ta ham med ut et sted for å spise (der du spanderer).

Anonymkode: e962d...576

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...