AnonymBruker Skrevet 27. april 2024 #1 Del Skrevet 27. april 2024 Fikk nylig disse skoene i posten. Veldig fine, men de kipper noe voldsomt? Noe som både høres, synes og selvsagt er veldig irriterende.. er dette normalt for denne type sko? https://villoid.no/products/biamaralyn-slingback-patent-black?tw_source=google&tw_adid=694319090824&tw_campaign=17813143907&gad_source=1&gbraid=0AAAAADAIC8_ZMvndzPeW3OQtRrgDTzPnt&gclid=EAIaIQobChMI0vqtlpPjhQMVbwuiAx1J0gZVEAQYAiABEgJcs_D_BwE Anonymkode: 17cc0...d12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2024 #2 Del Skrevet 27. april 2024 Ja, det er liksom greia med slingbacks da… med mindre du kipper ut av remmen bak da, det skal de ikke 😅 Anonymkode: c53a0...489 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2024 #3 Del Skrevet 27. april 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, det er liksom greia med slingbacks da… med mindre du kipper ut av remmen bak da, det skal de ikke 😅 Anonymkode: c53a0...489 Nei, det gjør jeg ikke 😅 men det skal altså være slik? Er ikke det fryktelig irriterende? 🙈 Ts Anonymkode: 17cc0...d12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2024 #4 Del Skrevet 27. april 2024 Det finnes strappy strips som du kan bruke. Nå har ikke jeg sett etter det i Norge, jeg kjøpte mine i Sverige tror jeg. Hør på skobutikk om de har det. De festes på innsiden av remmen bak, så sitter de veldig bra. Anonymkode: 893a4...cae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå