AnonymBruker Skrevet 27. april #1 Del Skrevet 27. april Anonymkode: 570ea...a1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Konser Skrevet 27. april #2 Del Skrevet 27. april AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Anonymkode: 570ea...a1b Det var lite hihi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 27. april #3 Del Skrevet 27. april 7/10. For mye surt og for lite av f.eks krokodiller, røde fisker, mallorcablanding... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 27. april #4 Del Skrevet 27. april Kun tre biter av "sjokoladefamilien" ser jeg. Burde vært mange mange flere😁 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Queen94 Skrevet 27. april #5 Del Skrevet 27. april 9/10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april #6 Del Skrevet 27. april Du mangler lakris!!! Anonymkode: 57e87...716 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april #7 Del Skrevet 27. april 4/10 Her var det få favoritter for min del. Anonymkode: 5bc26...0c2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april #8 Del Skrevet 27. april 5/10 for lite,,ikke noe lakris og for mye sjokolade. Anonymkode: e4e71...e14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 27. april #9 Del Skrevet 27. april Alt for lite sjokolade! Sjokolade er jo selve meningen med livet! 😄 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april #10 Del Skrevet 27. april 4/10. Anonymkode: 93993...d18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet 27. april #11 Del Skrevet 27. april Sier 4/10 jeg også. For lite sjokolade og lakris ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april #12 Del Skrevet 27. april 4/10. For lite surt, og ikke så glad i de runde sjokoladekulene😅 Anonymkode: e3482...fd1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april #13 Del Skrevet 27. april Hannah80 skrev (7 minutter siden): Kun tre biter av "sjokoladefamilien" ser jeg. Burde vært mange mange flere😁 Ingen fare for det hos meg; holder på en spise en 1,4 kilos plastboks med nettopp Sjokoladefamilen fra Nidar; kjøper alltid smågodt kun i forseglede bokser. Men spiser ikke alt på en gang, naturligvis. Dette tar noen dager. Anonymkode: d863b...4db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ditzy Doo Skrevet 27. april #14 Del Skrevet 27. april For lite surt og for lite lakris 4/10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Queen19 Skrevet 27. april #15 Del Skrevet 27. april 3/10. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april #16 Del Skrevet 27. april Lurer forresten på hva folk mener med "for lite surt". Har dere noen anelse om hvordan dette ødelegger tannemaljen ...? Anonymkode: d863b...4db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april #17 Del Skrevet 27. april 4/10. Mangler smørbukk sjokolade og sånne røde og blå kuler! Anonymkode: ea8a0...c3d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april #18 Del Skrevet 27. april Det er røde og blå kuler der jeg åt de nettopp 😅 Anonymkode: 570ea...a1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april #19 Del Skrevet 27. april AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Lurer forresten på hva folk mener med "for lite surt". Har dere noen anelse om hvordan dette ødelegger tannemaljen ...? Anonymkode: d863b...4db Har bare falske tenner så kan momse surslikk så mye jeg bare vil. (Har en sykdom som gjør at jeg måtte trekke helt fine tenner og sette inn stift) Anonymkode: 3db25...231 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Konser Skrevet 27. april #20 Del Skrevet 27. april AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har bare falske tenner så kan momse surslikk så mye jeg bare vil. (Har en sykdom som gjør at jeg måtte trekke helt fine tenner og sette inn stift) Anonymkode: 3db25...231 Syns synd på deg, må ha vært kjedelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå