AnonymBruker Skrevet 27. april 2024 #1 Skrevet 27. april 2024 Ved en tilfeldighet fikk jeg høre at svigerinne tenker å bruke bukse og bluse i konfirmasjonen til barnet mitt. Jeg planlegger et høytidelig selskap som barnet kan se tilbake på med glede. Leid stort lokale, bestillt blomster og annen pynt for en liten formue, deilig mat og kaker. Taler. Alt nøye planlagt. Vi har stor familie, så mange gjester. I når familie pleier vi å bruke bunad i slike anledninger. Men min brors kone tenker altså å komme i bukse og bluse. Hun har visst nok ikke gått ned nok etter fødsel for nesten seks måneder siden, så bunaden er ubehagelig trang. Og hun syns også det er så styrete å amme i bunad... Ærlig talt, man får vel tåle å ha det ubehagelig noen timer for å kle seg anstendig på andres store dag! Og om hun absolutt må amme en så stor baby, så kan hun vel ihvertfall gi han flaske de timene konfirmasjonen og selskapet pågår, eventuelt gå inn på toalettet å amme, så kan hun kle av seg litt. Hvis hun absolutt skal droppe bunaden så kan hun ihvertfall finne seg en pen kjole! Eller er det for mye forlangt?!? Hun stilte forresten i samme tragiske antrekk i dåpen til barnet sitt. Jeg skjønner ikke hva broren min ser i henne, han datet alltid feminine damer som kledde seg i kjoler når anledningen krevde det i yngre år. Min svigerinne bruker ikke neglelakk engang, og nesten ikke sminke. Anonymkode: d64d0...c64 1
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 27. april 2024 Populært innlegg #2 Skrevet 27. april 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ved en tilfeldighet fikk jeg høre at svigerinne tenker å bruke bukse og bluse i konfirmasjonen til barnet mitt. Jeg planlegger et høytidelig selskap som barnet kan se tilbake på med glede. Leid stort lokale, bestillt blomster og annen pynt for en liten formue, deilig mat og kaker. Taler. Alt nøye planlagt. Vi har stor familie, så mange gjester. I når familie pleier vi å bruke bunad i slike anledninger. Men min brors kone tenker altså å komme i bukse og bluse. Hun har visst nok ikke gått ned nok etter fødsel for nesten seks måneder siden, så bunaden er ubehagelig trang. Og hun syns også det er så styrete å amme i bunad... Ærlig talt, man får vel tåle å ha det ubehagelig noen timer for å kle seg anstendig på andres store dag! Og om hun absolutt må amme en så stor baby, så kan hun vel ihvertfall gi han flaske de timene konfirmasjonen og selskapet pågår, eventuelt gå inn på toalettet å amme, så kan hun kle av seg litt. Hvis hun absolutt skal droppe bunaden så kan hun ihvertfall finne seg en pen kjole! Eller er det for mye forlangt?!? Hun stilte forresten i samme tragiske antrekk i dåpen til barnet sitt. Jeg skjønner ikke hva broren min ser i henne, han datet alltid feminine damer som kledde seg i kjoler når anledningen krevde det i yngre år. Min svigerinne bruker ikke neglelakk engang, og nesten ikke sminke. Anonymkode: d64d0...c64 Sikkert Anonymkode: 29648...daf 52 7
AnonymBruker Skrevet 27. april 2024 #3 Skrevet 27. april 2024 At det går an. For en bitch. Anonymkode: 22e96...164 2 1
Populært innlegg MarianneE Skrevet 27. april 2024 Populært innlegg #4 Skrevet 27. april 2024 Nope. Jeg nekter å tro at TS faktisk har et problem. Dette MÅ være kødd fra ende til annen 40 28
AnonymBruker Skrevet 27. april 2024 #5 Skrevet 27. april 2024 Du er jo sjarmerende.. Anonymkode: d40b5...158 7
Sofakona Skrevet 27. april 2024 #8 Skrevet 27. april 2024 Synes du skal droppe holding din... herregud...hun har akkurat født og ammer..jeg hadde heller ikke på meg bunad etter mine 2 fødsler. La henne kle seg i det hun vil. Om du tror at 2 klesplagg vil ødlegge din dag...jeg mener ditt barns dag..skjerp deg 7 5
AnonymBruker Skrevet 27. april 2024 #9 Skrevet 27. april 2024 Om hun gir flaske mp hun uansett pumpe for å unngå melkespreng. Skal hun kle av seg bunaden og stå i strømpebukse og pumpe på do tenkte du? Anonymkode: f8b6b...8c9 2
AnonymBruker Skrevet 27. april 2024 #12 Skrevet 27. april 2024 Åpenbar trolletråd! Nå er det lørdag kveld, gitt. Anonymkode: 1de8f...461 12
Anim92 Skrevet 27. april 2024 #13 Skrevet 27. april 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ved en tilfeldighet fikk jeg høre at svigerinne tenker å bruke bukse og bluse i konfirmasjonen til barnet mitt. Jeg planlegger et høytidelig selskap som barnet kan se tilbake på med glede. Anonymkode: d64d0...c64 Hvis ditt barns glede blir påvirket av at tanta kommer i bukse og bluse, har du gjort en fatal feil i oppdragelsen. Kjære folk… 18 2 13
AnonymBruker Skrevet 27. april 2024 #14 Skrevet 27. april 2024 Mye tekst for et så dårlig innlegg. Tror ikke et fancy party hjelper datteren din til å se på barndommen som bra med deg i familien. Lost case. Anonymkode: cd7bb...3a1 9
Nymerïa Skrevet 27. april 2024 #15 Skrevet 27. april 2024 Jeg synes du skal respektere kvinneguidens brukere såpass at du gjør et minimum av anstrengelser før du setter i gang. 19 2
Disco Skrevet 27. april 2024 #16 Skrevet 27. april 2024 Haha, good one… Gidder ikke hisse meg opp engang. 🧌 2
AnonymBruker Skrevet 27. april 2024 #17 Skrevet 27. april 2024 Hvorfor i alle dager skal ikke damer kunne bruke bukse om antrekket ellers er pent. Er det kjoleplikt? Anonymkode: 4feac...32a 6
AnonymBruker Skrevet 27. april 2024 #20 Skrevet 27. april 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Om hun gir flaske mp hun uansett pumpe for å unngå melkespreng. Skal hun kle av seg bunaden og stå i strømpebukse og pumpe på do tenkte du? Anonymkode: f8b6b...8c9 Hun tåler vel melkespreng en dag? Bare å bruke ammeinnlegg så hun unngår lekkasje gjennom klærne. TS Anonymkode: d64d0...c64
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå