AnonymBruker Skrevet 29. april 2024 #21 Del Skrevet 29. april 2024 Før barn:jobb, trening, Kom hjem, ryddet, laget middag, spiste og var litt med meg, pc resten. 5/7 dager i uka. Om jeg jobbet (turnus) satt han hele dagen. Jeg vasker opp etter middagen og rydder samtidig med han. Etter barn: jobb, trener, kommer hjem, lager middag, er med ungen, legger ungen, spiser og er litt med meg, pc resten. 5/7 dager i uka. Jeg er i permisjon med ungen, vasker opp etter middag, følger opp legging av ungen. Vi rydder og vasker huset sammen i helgene. Nå skal han inn i permisjon, så blir nye rutiner fremover. Jeg plages ikke av spillingen, ofte spiller vi sammen. Han kobler helt av når ungen er våken og gjør alt for familien AS før spillingen. Legger seg litt sent i helgene synes jeg, men han står opp med ungen og tar sine nattevakter så jeg får sovet ut. Ikke noe som går ut over samlivet. Sex har vi ikke hatt på lenge, fordi begge er veldig slitne. Vi har planlagt sex etter ungen er lagt, men mistenker at ungen forstår det siden hun alltid lager krøll på de planene. Når hun endelig sovnet er vi for slitne 😂 Satser på at det ordner seg. Mye kjærlighet i hverdagen ellers, og vi har god kommunikasjon rundt alt som står på. Anonymkode: 4d310...3b0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymMisbruker Skrevet 29. april 2024 #22 Del Skrevet 29. april 2024 6 hours ago, AnonymBruker said: Oppdragelse skal dere ha fått fra foreldrene deres! Slutt å fraskriv deg alt ansvar og legg alt på henne! Anonymkode: 13eb0...a03 Nei, altså de fleste har jo fått oppdragelse i normal folkeskikk, men ikke i hva som forventes i et forhold. Her var det dysfunksjonelt som bare pokker når jeg vokste opp så å ha et normalt forhold var ikke noe jeg var kjent med når jeg fikk første damen. Det var en læreprosess, og alle er forskjellige i forhold til forventningene sine i forhold. Så du kan jo gjerne tenke deg om et par ganger til før du påstår at jeg fraskriver meg alt ansvar. Om man vil ha et forhold til å fungere så krever det litt gi og litt ta fra begge parter - men om man ikke gjør sine egne forventninger helt klar for partneren så kan man heller ikke bli sur fordi de ikke er perfekt på alle måter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå