Gå til innhold

Hvorfor er det så sykelig følelse i samfunnet vårt?

Gjest Konser

Anbefalte innlegg

Gjest Konser

Ja, sånn sykelig følelse hele tiden. Michael Jackson sa det også. Konstant følelse av at man har gjort noe galt også, amerikanere sier det er som Irak her da. Har en nabo som venter på Jesus også, helt sprøtt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men hadde ikke Micael Jackson faktisk gjort noe galt? Var ikke han pedofil?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Konser
Rosakatt skrev (Akkurat nå):

Men hadde ikke Micael Jackson faktisk gjort noe galt? Var ikke han pedofil?

Snill mot barn han da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Konser skrev (Akkurat nå):

Bygde jo stedet for de, Wonderland eller noe

Seksuelle overgrep er ondskap uansett hvor mye du kompenserer for det med et lekeland. 

Det er jo sikkert en grunn til at han gjorde det, tiltrekke seg barn. Sykelig. 

Tar ikke tankene dine om å føle på skyld seriøst når du samtidig ikke tenker konsekvent over det at noen faktisk har en grunn til å føle det de gjør. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Konser

Seksuelle overgrep er ondskap uansett hvor mye du kompenserer for det med et lekeland. 

Det er jo sikkert en grunn til at han gjorde det, tiltrekke seg barn. Sykelig. 

Tar ikke tankene dine om å føle på skyld seriøst når du samtidig ikke tenker konsekvent over det at noen faktisk har en grunn til å føle det de gjør. 

Så jeg skal ha dårlig samvittighet for å føle meg dritt hele tiden i mitt eget land? 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så jeg skal ha dårlig samvittighet for å føle meg dritt hele tiden i mitt eget land? 😛

Syns du bør ha dårlig samvittighet for å ikke bry deg nok om barn til å holde pedofile ansvarlige for sine handlinger. Og bagatelliserer traumer og utrygghet til fordel for kjendiser og lekeland.

Den skylden bør du bære uansett hvor du befinner deg, frem til du gror en god evne til medfølelse. 

Når det kommer til skyldfølelse generelt så er det komplisert, for mange føler på skyld da de ikke trenger det. Som at mamman min føler skyld om hun ikke ha redd opp sengen min når jeg kommer på besøk og føler seg dårlig. Jeg er en voksen kvinne å kan da hjelpe henne og re sengen min selv, det klarte jeg jo i barndommen også. Det syns jeg er en typisk unødvendig skyldfølelse.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Konser

Syns du bør ha dårlig samvittighet for å ikke bry deg nok om barn til å holde pedofile ansvarlige for sine handlinger. Og bagatelliserer traumer og utrygghet til fordel for kjendiser og lekeland.

Den skylden bør du bære uansett hvor du befinner deg, frem til du gror en god evne til medfølelse. 

Når det kommer til skyldfølelse generelt så er det komplisert, for mange føler på skyld da de ikke trenger det. Som at mamman min føler skyld om hun ikke ha redd opp sengen min når jeg kommer på besøk og føler seg dårlig. Jeg er en voksen kvinne å kan da hjelpe henne og re sengen min selv, det klarte jeg jo i barndommen også. Det syns jeg er en typisk unødvendig skyldfølelse.

Noen burde få dere ut, egentlig, når dere ikke klarer å føle dere bra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konser skrev (14 minutter siden):

Bygde jo stedet for de, Wonderland eller noe

Hitler bygget også en rekke leire til jødene. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konser skrev (1 minutt siden):

Noen burde få dere ut, egentlig, når dere ikke klarer å føle dere bra

Er du en tenåring som liker å trolle? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Konser

Er du en tenåring som liker å trolle? 

Nei, mener det. Når dere føler dere sykelige hele tiden, så burde dere jo være et annet sted. Jeg prøver å nyte livet da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, mener det. Når dere føler dere sykelige hele tiden, så burde dere jo være et annet sted. Jeg prøver å nyte livet da

Du er den som tok opp at du føler deg skyldig og at mange andre også gjør? 

Men ok. En sykelighetsføelse trenger da ikke forsvinne av å dra til et nytt sted?  Spørs på hva grunnen til føelslen er. 

Men jeg føler ingen følelse som gjør at det gir mening for meg å dra til noe annet land forbi om jeg bare har lyst til å reise dit på en tur for å møte noen eller se stedet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Konser
PeeWee skrev (2 minutter siden):

Hitler bygget også en rekke leire til jødene. 

Ja, var synd. Hans more døde av brystkreft faktisk, det var en jødisk lege som gjorde en eksperimentell behandling av henne, som hun døde av. Man kan spekulere hatet kom derfra, men tror ikke han egentlig hatet de så mye, det var mer politisk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Konser

Du er den som tok opp at du føler deg skyldig og at mange andre også gjør? 

Men ok. En sykelighetsføelse trenger da ikke forsvinne av å dra til et nytt sted?  Spørs på hva grunnen til føelslen er. 

Men jeg føler ingen følelse som gjør at det gir mening for meg å dra til noe annet land forbi om jeg bare har lyst til å reise dit på en tur for å møte noen eller se stedet. 

Alltid vært snill jeg 🫡

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konser skrev (1 minutt siden):

Alltid vært snill jeg 🫡

Evne til å forstå er en del av det å være snill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Konser

Evne til å forstå er en del av det å være snill.

Ja, greit, siden du er jente. Kanskje jeg prøver å sette meg litt inni folks følelser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...