Gjest Purple Skrevet 9. februar 2006 #1 Skrevet 9. februar 2006 Fins det noen steder man kan få kjøpt sportstape til en billig penge? Med ustabil ankel og trening flere ganger i uken, blir det jo etterhvert litt dyrt...
Gjest Gjest Skrevet 9. februar 2006 #2 Skrevet 9. februar 2006 KOster 25,-kr eller noe på G-sport for en rull.
Gjest Gjest Skrevet 9. februar 2006 #3 Skrevet 9. februar 2006 det finnes "støttestrømper" du kan kjøpe så slipper du å teipe hver gang. Er ikke en støttestrømpe, men en sånn du trer på foten som støtter i stedet for tape.
Gjest Purple Skrevet 9. februar 2006 #4 Skrevet 9. februar 2006 KOster 25,-kr eller noe på G-sport for en rull. ← Har kjøpt på apoteket jeg, og betaler vel 50 kr for en rull der. Vet at det ikke er allverdens, men en rull varer ikke sååå lenge, og jeg har tenkt å bli flinkere til å bruke mindre penger... det finnes "støttestrømper" du kan kjøpe så slipper du å teipe hver gang. Er ikke en støttestrømpe, men en sånn du trer på foten som støtter i stedet for tape. ← Har prøvd støttebandasje, men det funker dårlig. Gir ikke bra nok støtte for meg ihvertfall... Men takk for svar, dere!
Gjest Gitte Skrevet 9. februar 2006 #5 Skrevet 9. februar 2006 Kjøp deg heller en sånn støtte med skinner som du har ned i skoen og opp langs ankelen. Jeg skada ankelen i en volleyballkamp, og etter det kan jeg ikke trene uten å tråkke over. Om jeg hadde ryki leddbåndet én gang til, måtte jeg operert, men takket være den støtten har jeg ikke tråkket over på over 2 år.. Koster litt, men det er absolutt verdt det.
Gjest Purple Skrevet 10. februar 2006 #6 Skrevet 10. februar 2006 Kjøp deg heller en sånn støtte med skinner som du har ned i skoen og opp langs ankelen. Jeg skada ankelen i en volleyballkamp, og etter det kan jeg ikke trene uten å tråkke over. Om jeg hadde ryki leddbåndet én gang til, måtte jeg operert, men takket være den støtten har jeg ikke tråkket over på over 2 år.. Koster litt, men det er absolutt verdt det. ← Hvor får man kjøpt det? Og er det behagelig å gå med? (Hørtes litt skummelt ut med skinner...)
Gjest Gitte Skrevet 11. februar 2006 #7 Skrevet 11. februar 2006 Tror du kan kjøpe det hos bandasjist. Det er ikke skinner i den forstand. Det er en plate som ligger nede i skoen, som holder hele greia på plass. Deretter to bevegelige plastplater som legger seg "rundt" ankelen din, som festes med 3 borrelåser. Den er virkelig genial, og du kjenner omtrent ikke at den er der. Skal se om jeg finner et bilde, evt en pris.
Gjest Gitte Skrevet 11. februar 2006 #8 Skrevet 11. februar 2006 Den ligner litt på denne men den jeg har har denne plata under hælen som holder den nede i skoen. Tror det er fysisk umulig å vrikke ankelen med den på. Den reddet meg fra operasjon.
Gjest Purple Skrevet 13. februar 2006 #9 Skrevet 13. februar 2006 Takk. Kanskje jeg burde prøve det, ja.
Gjest Gitte Skrevet 13. februar 2006 #10 Skrevet 13. februar 2006 (endret) Jeg fikk den anbefalt av fysioterapeut, og har gjort trening mye bedre for meg, så om du sliter med det burde du virkelig vurdere det. Jeg hadde teipet ankel den dagen jeg fikk skaden, så det hjelper ikke når ulykken først skjer.. Endret 13. februar 2006 av Gitte
LilleBille Skrevet 13. februar 2006 #11 Skrevet 13. februar 2006 Her er også et alternativ. Kjenner flere som har vært veldig fornøyd med denne sorten.
Gjest Rognebær Skrevet 15. februar 2006 #12 Skrevet 15. februar 2006 Jeg har hatt en sånn som man snører på med lisser, som en tett snørestøvlett uten hæl og tå. Den var også veldig grei og stødig, men jeg vet at det er vanligere med LilleBille-varianten nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå