AnonymBruker Skrevet 27. april 2024 #1 Del Skrevet 27. april 2024 De siste gangene jeg har spist fløtesaus, så har jeg reagert med kvalme og litt oppkast. I dag brukte jeg laktosefri fløte, men reagerer på samme måte. Hva kan grunnen til det være? Anonymkode: e6db7...9a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2024 #2 Del Skrevet 27. april 2024 At det ikke er laktosen du reagerer på, men melkeproteinet? Anonymkode: d430f...969 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2024 #3 Del Skrevet 27. april 2024 Jeg blir kjempedårlig av laktosefri kremfløte men tåler vanlig kremfløte (bruker laktosefri pga familiemedlemmer med laktoseintoleranse). Anonymkode: 96c32...6cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2024 #4 Del Skrevet 27. april 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg blir kjempedårlig av laktosefri kremfløte men tåler vanlig kremfløte (bruker laktosefri pga familiemedlemmer med laktoseintoleranse). Anonymkode: 96c32...6cf Var det noe annet enn kremfløte i denne retten? Anonymkode: 12ae9...1b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2024 #5 Del Skrevet 27. april 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg blir kjempedårlig av laktosefri kremfløte men tåler vanlig kremfløte (bruker laktosefri pga familiemedlemmer med laktoseintoleranse). Anonymkode: 96c32...6cf Det er karragenan i laktosefri fløte. Mange som ikke er klar over det. Anonymkode: faefd...78f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smurfebuss Skrevet 27. april 2024 #6 Del Skrevet 27. april 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er karragenan i laktosefri fløte. Mange som ikke er klar over det. Anonymkode: faefd...78f Men det er ikke det i vanlig fløte/matfløte, som TS hadde brukt tidligere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2024 #7 Del Skrevet 27. april 2024 smurfebuss skrev (1 minutt siden): Men det er ikke det i vanlig fløte/matfløte, som TS hadde brukt tidligere. Nei, men så var det ikke ts jeg svarte. Anonymkode: faefd...78f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2024 #8 Del Skrevet 27. april 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det er karragenan i laktosefri fløte. Mange som ikke er klar over det. Anonymkode: faefd...78f Dette finnes også i Sjokolademelk og smaksatt melk. Iskaffe. Proteindrikk og proteinpudding. Iskrem/fløte-is, både kule-is, soft-is, pinne-is og boks-is. Kjøttpålegg som hamburgerrygg og kokt skinke. Leverpostei. Pudding og gelé Vaniljesaus. Anonymkode: 12ae9...1b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2024 #9 Del Skrevet 27. april 2024 Melkeprotein intoleranse? Anonymkode: 2680b...46a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2024 #10 Del Skrevet 27. april 2024 Om du brukte en ferdigpose for å lage fløtesaus, så er det vel kanskje laktose i den tørre blandingen før du blanda det med laktosefri fløte? Anonymkode: e4c9b...39a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andro Skrevet 27. april 2024 #11 Del Skrevet 27. april 2024 Du kan være allergisk mot melk. Test deg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2024 #12 Del Skrevet 27. april 2024 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Om du brukte en ferdigpose for å lage fløtesaus, så er det vel kanskje laktose i den tørre blandingen før du blanda det med laktosefri fløte? Anonymkode: e4c9b...39a Lager hjemmelaget. Ts Anonymkode: e6db7...9a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2024 #13 Del Skrevet 28. april 2024 Kanskje du reagerer på fettmangden? Fet saus + hva annet du spiste? Jeg blir dårlig av fet mat. Anonymkode: 77cc0...b05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå