Dina Skrevet 9. februar 2006 #1 Skrevet 9. februar 2006 (endret) Ja, nå har netthandelen tatt helt av for min del! Har virkelig fått utrolig mange gode tips her på KG. Nå venter jeg på en leppestift fra Strawberrynet, masse sminke fra Pureluxcosm., en topp fra La Redoute og en kjole fra Asos.... Gøy å få pakker i posten!!! Flere som har masse nettshopping på gang? Endret 9. februar 2006 av *Dina*
viren Skrevet 9. februar 2006 #2 Skrevet 9. februar 2006 Hehe, jeg shopper masse på nettet og har gjort det lenge. Noe kjøper jeg fordi det er mye billigere enn i butikkene, andre fordi det er ting man ikke får tak i her hjemme. Dessuten er det kjempegøy og glede seg til pakkene - føler meg som en liten unge
Gjest gjesta Skrevet 9. februar 2006 #3 Skrevet 9. februar 2006 Hehe, jeg shopper masse på nettet og har gjort det lenge. Noe kjøper jeg fordi det er mye billigere enn i butikkene, andre fordi det er ting man ikke får tak i her hjemme. Dessuten er det kjempegøy og glede seg til pakkene - føler meg som en liten unge ← me too
Gjest KATTAstrofe Skrevet 9. februar 2006 #4 Skrevet 9. februar 2006 Jepp, og når det er fritt for penger på mitt kort, så går jeg over til min kjæres kort Neida, det har bare skjedd en gang, men jeg handler definitivt mer enn før.
Gjest Gjest Skrevet 9. februar 2006 #5 Skrevet 9. februar 2006 Mhm! Akkurat nå er jeg inne i en av mine Ebay perioder.
Gjest Nemesis Skrevet 9. februar 2006 #6 Skrevet 9. februar 2006 Ja, jeg må sette meg hardt på VISA-kortet mitt og knekke kredittkortet i to snart.... Det er jo så gøy å få pakke i posten...
Gjest Gjesta Skrevet 9. februar 2006 #8 Skrevet 9. februar 2006 Jeg vet akkurat hvordan du har det, men jeg tenker som så, at så lenge man vet hvor man forventer pakker fra,og sånn nogen lunde hva som er i så er det greit. Den dagen det plutselig deiser en lapp eller pakke i postkassen man ikke visste kom, da er det på tide å roe seg litt Jeg venter på en del vesker og belter fra Laredoute, noe klær men mest accessoirer fra H&M og to OXOX vesker fra nok.200.
Latee Skrevet 9. februar 2006 #9 Skrevet 9. februar 2006 Mhm! Akkurat nå er jeg inne i en av mine Ebay perioder. ← Jeg er ALLTID inne i en eBay periode!
Ginen Skrevet 9. februar 2006 #10 Skrevet 9. februar 2006 Det er aaaalt for enkelt å handle på internett... sukk...
Gjest 1111 Skrevet 9. februar 2006 #11 Skrevet 9. februar 2006 Jeg har handlet altfor mye på nettet. Venter på pakke fra H&M, ei fra QXL og vinner snart en til auksjon på QXL. Sukk!
Gjest chredis Skrevet 9. februar 2006 #12 Skrevet 9. februar 2006 ← hva er det du himler med øya for da?
Gjest Gjesta Skrevet 9. februar 2006 #13 Skrevet 9. februar 2006 For min del var det mest nyhetens interesse; for etpar år siden var jeg ivrig nettshopper, men nå gidder jeg knapt hvis det ikke er noe spesielt. Ofte koster det mer enn det smaker.
lillesky Skrevet 10. februar 2006 #14 Skrevet 10. februar 2006 Kan noen sperre den tasten som heter "kjøp", "gi bud" etc.?
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2006 #15 Skrevet 10. februar 2006 Netthandel er glimrende, iallefall når det gjelder klær. Jeg fordrar ikke å vase rundt i klesbutikker, så da rigger jeg meg heller til foran pc'n.
Dina Skrevet 10. februar 2006 Forfatter #16 Skrevet 10. februar 2006 For min del var det mest nyhetens interesse; for etpar år siden var jeg ivrig nettshopper, men nå gidder jeg knapt hvis det ikke er noe spesielt. Ofte koster det mer enn det smaker. ← Hvorfor syns du det koster mer enn det smaker Elphaba? Det jeg syns er artig, er bl.a å finne klær o.l. som ikke "alle andre" har! Når det gjelder sminke vet jeg som oftest hva jeg vil ha, og når det da er billig og enkelt å kjøpe på nett, så syns jeg det er en glimrende løsning!
Fru Fomle Skrevet 10. februar 2006 #17 Skrevet 10. februar 2006 Det er aaaalt for enkelt å handle på internett... sukk... ← Jeg har foreløpig klart å holde meg unna nett-auksjoner, men det varer vel ikke lenge før jeg blir hekta på det heller tenker jeg..
Gjest Gjesta Skrevet 10. februar 2006 #18 Skrevet 10. februar 2006 Hvorfor syns du det koster mer enn det smaker Elphaba? Det jeg syns er artig, er bl.a å finne klær o.l. som ikke "alle andre" har! Når det gjelder sminke vet jeg som oftest hva jeg vil ha, og når det da er billig og enkelt å kjøpe på nett, så syns jeg det er en glimrende løsning! ← Jeg er så kresen på klær, og hver gang jeg har kjøpt noe på postordre eller nettet, har jeg endt opp med å returnere, eller være misfornøyd.
Replica Skrevet 10. februar 2006 #19 Skrevet 10. februar 2006 Jeg handler mye via nett om dagen, jeg er som regel veldig fornøyd også, og kresen på det jeg plukker ut. Liker å slå til på tilbud jeg anser som gode. Et kupp eller to er ikke å forakte, også er det stadig interessant å sjekke postkassen
Dina Skrevet 10. februar 2006 Forfatter #20 Skrevet 10. februar 2006 Venter fælt på pakkene mine jeg nå....... Har ikke prøvd eBay enda... kanskje like greit å la være??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå