blubba1995 Skrevet 27. april 2024 #1 Skrevet 27. april 2024 Jeg var sammen med en som var bipolar, det var døds slitsomt. Jeg fikk kjeft heletiden. han slo opp med meg annen hver uke. Han var sint heletiden , og ikke var der for meg når jeg hadde det tøft og trengte han. Han var sinnsykt ustabil. Han fikk vennene hans til og ikke like meg etter vi hadde kranglet. Han var blakk heletiden. Hver gang jeg tok opp noe så kjefta han på meg og skulle få meg til å føle meg mindre verdt. Alt skulle handle om han heletiden og jeg fikk ikke sagt noe uten at han trykte meg ned. Når han var i godt humør så var ha verdens snilleste, men det forandret seg fort . Vi kranglet mye pågrunn av at han ikke var snill mot meg, og han var seriøst skummel hver gang vi kranglet. Han blokkerte meg fra alt nå. spørsmålet mitt er om noen vet om han blir å kontakte meg igjen?
AnonymBruker Skrevet 27. april 2024 #2 Skrevet 27. april 2024 blubba1995 skrev (26 minutter siden): Jeg var sammen med en som var bipolar, det var døds slitsomt. Jeg fikk kjeft heletiden. han slo opp med meg annen hver uke. Han var sint heletiden , og ikke var der for meg når jeg hadde det tøft og trengte han. Han var sinnsykt ustabil. Han fikk vennene hans til og ikke like meg etter vi hadde kranglet. Han var blakk heletiden. Hver gang jeg tok opp noe så kjefta han på meg og skulle få meg til å føle meg mindre verdt. Alt skulle handle om han heletiden og jeg fikk ikke sagt noe uten at han trykte meg ned. Når han var i godt humør så var ha verdens snilleste, men det forandret seg fort . Vi kranglet mye pågrunn av at han ikke var snill mot meg, og han var seriøst skummel hver gang vi kranglet. Han blokkerte meg fra alt nå. spørsmålet mitt er om noen vet om han blir å kontakte meg igjen? Bipolare er ustabile noe som kjennetegner denne sykdommen. Har selv vært sammen med 2 med bipolar og dem har hatt flere likhetstrekk. Han kan i teorien kontakte deg igjen ja, men ønsker du forhold igjen med han? Å leve slik med en som er så ustabil er tungt og slitsomt for psyken over tid. Når en er i forhold skal en være snill med hverandre og repspektere og støtte hverandre. Gi omsorg og ha det godt sammen. Er det som gjør at forhold varer, og en er åpen og ærlige mot hverandre. Han kan plutselig ta vekk blokkeringen og kontakte deg igjen når han får innfall for det. Når dem er maniske så får dem innfall om å gjøre det ene og det andre uten å tenke på konsekvensene. Jeg ville aldri mer hatt en bipolar kjæreste da det er ikke godt for meg. Hvis du er redd han skal kontakte deg så blokker han på mobilen og fb evt andre steder, eller få deg nytt mob nr hvis han kontakter deg fra nytt nr. Anonymkode: 9e917...ab9
Gjest Lykkedykker Skrevet 27. april 2024 #3 Skrevet 27. april 2024 Kona er bipolar. Men hu er da snill og god. En god mamma og. Høres ut som exen din har noen tilleggsdiagnoser kanskje. Narsissist muligens.
AnonymBruker Skrevet 27. april 2024 #4 Skrevet 27. april 2024 Alle som er bipolare er jo slemme personer 🙄 Ja han kan kontakte deg igjen Anonymkode: daac8...230
AnonymBruker Skrevet 27. april 2024 #5 Skrevet 27. april 2024 Høres helt lik ut som eksen min og pappaen til barna mine. Har ikke satt noe diagnose på han, men vær glad du er komt deg bort fra han. Bruk tiden på å heale å gjør ting som du er glad i og ikke ta til deg noe av det han har sagt. Sånne er som et barn når de krangler og har det dritt pp innsiden og må trykke ned andre for å føle seg bra. Jeg har endelig komt dit at jeg har gitt opp å diskutere med eksen og innsett hvor syk han er! Anonymkode: 284c9...e75
AnonymBruker Skrevet 28. april 2024 #6 Skrevet 28. april 2024 Moren til en jeg kjenner har bipolar. Hun var aldri fornøyd med sine partnere og giftet seg 5-6 ganger gjennom livet. De var aldri bra nok men hun så ikke på det som hun selv gjorde. Hun hadde rett på deres eiendeler, feks. Og hennes sønn har samme trekk, og finner alltid feil i partneren sin. Sånne folk gjør at man mister seg selv litt, og begynner å tenke ja, er jeg virkelig så ille? Man blir psykisk syk av det, om de får lov å herje fritt.. Anonymkode: f154e...c80
AnonymBruker Skrevet 28. april 2024 #7 Skrevet 28. april 2024 blubba1995 skrev (18 timer siden): Jeg var sammen med en som var bipolar, det var døds slitsomt. Jeg fikk kjeft heletiden. han slo opp med meg annen hver uke. Han var sint heletiden , og ikke var der for meg når jeg hadde det tøft og trengte han. Han var sinnsykt ustabil. Han fikk vennene hans til og ikke like meg etter vi hadde kranglet. Han var blakk heletiden. Hver gang jeg tok opp noe så kjefta han på meg og skulle få meg til å føle meg mindre verdt. Alt skulle handle om han heletiden og jeg fikk ikke sagt noe uten at han trykte meg ned. Når han var i godt humør så var ha verdens snilleste, men det forandret seg fort . Vi kranglet mye pågrunn av at han ikke var snill mot meg, og han var seriøst skummel hver gang vi kranglet. Han blokkerte meg fra alt nå. spørsmålet mitt er om noen vet om han blir å kontakte meg igjen? Min forrige eks er bipolar og, men han har og narisisstiske trekk som var ikke godt for meg. Så en kombinasjon av dette så er han virkelig ikke god å være med. Merket og med venner og slikt som ikke var tett innpå han slik jeg var, dem såg ikke den siden av han som jeg fikk oppleve. Han fremstår veldig sjarmerende og snill og vennlig men jeg merket hans giftige oppførsel og væremåte. Men han gikk også i offer rollen hvis han gjorde noe galt. Han utgav seg å være noe han ikke var i starten og. Være veldig sjarmerende og intense for å få det dem vil ha, så kaster dem deg som søppel når dem ikke har brukt for deg lenger. Var grusomt brudd med han også. Men høres ikke ut som din har de trekkene men bipolare kan også ta rusmidler og det gjør også at dem utvikler mani og mye følesesmessige situasjoner. Jeg råder jeg til å google bipolar så du kan lese mer om den sykdommen. Anonymkode: 9e917...ab9
AnonymBruker Skrevet 28. april 2024 #8 Skrevet 28. april 2024 Hvis du ikke vil han skal kontakte deg så kan du jo bare blokkere han? Anonymkode: 66551...bf2
blubba1995 Skrevet 28. april 2024 Forfatter #9 Skrevet 28. april 2024 Jeg syntes det er sykt at dem oppfører seg som dritt mot andre. han sa at han elsket meg også var han bare slem. Blir ikke de som er bipolare ekstremt sjalu? Jeg er redd for å bli kontaktet av han. jeg sa til han for en uke siden at jeg ikke villa være venn med han, eller at han skulle tro at det var fint mellom oss. Han blokket meg etter det. Jeg hørte fra noen at de som er bipolare kan slå de man er sammen med, er dette sant? hva er forskjell på mann og dame?
AnonymBruker Skrevet 28. april 2024 #10 Skrevet 28. april 2024 blubba1995 skrev (3 minutter siden): Jeg syntes det er sykt at dem oppfører seg som dritt mot andre. han sa at han elsket meg også var han bare slem. Blir ikke de som er bipolare ekstremt sjalu? Jeg er redd for å bli kontaktet av han. jeg sa til han for en uke siden at jeg ikke villa være venn med han, eller at han skulle tro at det var fint mellom oss. Han blokket meg etter det. Jeg hørte fra noen at de som er bipolare kan slå de man er sammen med, er dette sant? hva er forskjell på mann og dame? Jeg er bipolar er ikke litt sjalu engang 🙄 Og nei bipolare slår ikke mer enn andre, les deg opp om diagnosen om du tenker at alle bipolare er slemme slik din eks. Mennesker kan være slemme diagnose eller ei. Det du gjør nå er å sette alle som har denne diagnosen i en bås med at vi er slemme mennesker. Jeg verken slår, er sjalu eller er en slem person. Derimot har jeg hatt der vondt og vanskelig inni meg, jeg har svingt i depresjon og hypoman og ikke skjønt hvorfor jeg har energi i periode i andre perioder er jeg tom og det har vært vanskelig og være både i arbeid og mamma. Jeg blir så lei meg og sint av å lese slikt som dette, det finnes slemme mennesker med og uten diagnoser. Anonymkode: daac8...230
AnonymBruker Skrevet 28. april 2024 #11 Skrevet 28. april 2024 blubba1995 skrev (2 minutter siden): Jeg syntes det er sykt at dem oppfører seg som dritt mot andre. han sa at han elsket meg også var han bare slem. Blir ikke de som er bipolare ekstremt sjalu? Jeg er redd for å bli kontaktet av han. jeg sa til han for en uke siden at jeg ikke villa være venn med han, eller at han skulle tro at det var fint mellom oss. Han blokket meg etter det. Jeg hørte fra noen at de som er bipolare kan slå de man er sammen med, er dette sant? hva er forskjell på mann og dame? Jo dem kan bli veldig sjalu også, men du kan få deg nytt mob nr da hvis du er redd for han skal kontakte deg igjen. Ja jeg sloss med min første eks som var bipolar så det var grusomt. Men gikk mest på det psykiske da. Dem kan være voldelige både fysisk og psykisk. Men spørs hvor syk dem er, for dem er jo forskjellige også og noen er mer syke enn andre er. Jeg vet ikke forskjellen på mann og dame med bipolar, men dem har flere fellestrekk da enten en er mann eller dame. Men er bare å holde seg unna dem. Dette er en sykdom som pr dags dato ikke kan bli frisk av, eneste er at med medisinering dem kan bli litt mer stabile og roligere mtp mani og depresjon. Men noen kan ha tilleggs diagnoser også. Da blir dem enda sykere. Du er redd han nå forstår jeg? Jeg har selv opplevd sinnet til min forrige eks som er bipolar og det skremte meg. Han visste ikke hvilken smerte han påførte meg for jeg var redd for å si det til han. Anonymkode: 9e917...ab9
AnonymBruker Skrevet 28. april 2024 #12 Skrevet 28. april 2024 Hadde faktisk ei venninne fra barndommen av som var mye ustabilitet med også, hun ble diagnoisert som bipolar i voksen alder, og hun var ikke helt god heller da vi hadde kontakt noen år som voksne. Hun var ikke til å stole på og gikk fra forhold til forhold. Hun ble fort betatt og forelsket i ulike menn. Men det var og mine ekser som er bipolare, dem har hatt flere korte forhold. Dem blir fort og lett forelsket, mange av dem vet jeg, men gjelder nok ikke absolutt alle da. Bare nevner hvilke erfaringer jeg har med bipolare. Jeg var sammen med en da jeg hadde kontakt med hun venninnen med bipolar, så skulle hun møte typen min for første gang, og hun kledde seg i miniskjørt og dilldall, så hun prøvde seg på han faktisk. Så klarte hun å få tlf nr hans og møtte han bak ryggen min uten at jeg visste det. Var han eksen som sa det til meg at hun hadde sagt det til meg, så han trodde jeg visste det. Men neida jeg ble lurt. Har ikke hatt kontakt med henne på flere år heller. Hun har 4 barn med 4 forskjellige menn også vet jeg. Siden vi er godt voksne. Anonymkode: 9e917...ab9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå