Gå til innhold

Hvor raskt kan jeg spørre om vi kan treffes?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har chattet med en fyr i noen dager nå. Vi er begge ute etter det samme, et forhold, og vi liker hverandre og er nysgjerrige på hverandre. Vi har like verdier og set etter akkurat det samme i et forhold.

Kan jeg allerede nå spørre han om vi skal treffes? Det krever litt planlegging for vi bor nesten tre timer unna hverandre. 

Anonymkode: 4cb89...b24

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er ingen garantier på hvilket tidspunkt som vil fungere for noen. 

Siden du spørr så tipper jeg det er fordi du har lyst til å møte han? Kanskje du bare skal spørre?

Anonymkode: dbb15...227

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det synes jeg. Man vet virkelig ikke om noen er aktuell før man har møtt personen 

Møtes i morgen halvveis til en kaffe? 

Anonymkode: 34952...e99

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jo kan du ikke bare spørre han da om han vil møte deg?

Anonymkode: fecbe...df6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hadde hintet til det, og latt han tatt initiativet. Feks skrevet at du håper du får mulighet til å se han en dag, du kjenner at du er veldig nysgjerrig på å få møtt han etc. Mange menn liker å ta initiativet, men det kan være lettere når de er mindre usikre på at de vil bli avvist. 

Anonymkode: 0047a...723

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hadde hintet til det, og latt han tatt initiativet. Feks skrevet at du håper du får mulighet til å se han en dag, du kjenner at du er veldig nysgjerrig på å få møtt han etc. Mange menn liker å ta initiativet, men det kan være lettere når de er mindre usikre på at de vil bli avvist. 

Det å få dem til å be deg faktisk ut på en kaffe sitter langt inne. Siden 1.1.24 til nå har ingen spurt eller de kan spørre men gjør aldri noe med det. Så ingen dates så langt bare evendelige med chatting til jeg går lei. 

jeg har spurt mye før men tenkte at det kanskje bedre mannen styrer det møte showet men innser at det klarer de jo ikke. Skjønner ikke hvilken glede det er å chatte i evigheter??

En annen ting hvorfor tror menn på nett der de har sett bilde av meg og de selv ikke har bilde f. Eks chat.no. Ikke alle må ha bilde for å chatte der.  At jeg automatisk vil bli interessert i dem uten å ha sett bilde av dem at selv on man har en god tone på nett etc så kan virkeligheten gjøre at jeg mister interessen jeg  hadde på nett på 1 2 3?

Anonymkode: 34ce9...ac5

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor ikke bare spørre rett ut om å treffes? Selv pleier jeg å spørre etter 4-5 meldinger om å treffes fremfor å chatte og at det dør ut på skjermen. Om der er «kjemi» i meldingene vel og merke.

lykke til!

Anonymkode: b9a35...c08

AnonymBruker
Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

Det å få dem til å be deg faktisk ut på en kaffe sitter langt inne. Siden 1.1.24 til nå har ingen spurt eller de kan spørre men gjør aldri noe med det. Så ingen dates så langt bare evendelige med chatting til jeg går lei. 

jeg har spurt mye før men tenkte at det kanskje bedre mannen styrer det møte showet men innser at det klarer de jo ikke. Skjønner ikke hvilken glede det er å chatte i evigheter??

En annen ting hvorfor tror menn på nett der de har sett bilde av meg og de selv ikke har bilde f. Eks chat.no. Ikke alle må ha bilde for å chatte der.  At jeg automatisk vil bli interessert i dem uten å ha sett bilde av dem at selv on man har en god tone på nett etc så kan virkeligheten gjøre at jeg mister interessen jeg  hadde på nett på 1 2 3?

Anonymkode: 34ce9...ac5

Hadde bare avsluttet med dem da. Av alle Tinder-dates jeg var på som singel, så var det han som inviterte ut første gang. Og jeg sa ja til alle. Gidder ikke tekste med menn jeg ikke har lyst til å treffe.
Det var et par menn som chattet on&off med meg i et par uker uten å hinte til å treffes eller noe i den retning, da stoppet jeg dialogene. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Hadde bare avsluttet med dem da. Av alle Tinder-dates jeg var på som singel, så var det han som inviterte ut første gang. Og jeg sa ja til alle. Gidder ikke tekste med menn jeg ikke har lyst til å treffe.
Det var et par menn som chattet on&off med meg i et par uker uten å hinte til å treffes eller noe i den retning, da stoppet jeg dialogene. 

- og at du aldri kommer på date, betyr nok at du går etter de mest populære menn. Får du en god dialog med en mann som sjeldent/aldri får respons fra damer, så skal du nok se det blir date. Så lenge du tydelig viser at du er interessert i å treffe han

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker said:

- og at du aldri kommer på date, betyr nok at du går etter de mest populære menn. Får du en god dialog med en mann som sjeldent/aldri får respons fra damer, så skal du nok se det blir date. Så lenge du tydelig viser at du er interessert i å treffe han

Vel - hva med å ta en mer vitenskaplig tilnærming? Hva er vitsen med å gå på titalls dates med skrullinger og ligge meg folk som andre ikke ville tatt i med vernedrakt? 
Legg kravene så høyt opp du kan på skalaen før du slutter å få invitasjoner i det hele tatt. Dette er ditt max-nivå. Deretter senker du nedre terskel til å passe med det antallet dates du gidder å gå på før det blir meningsløst. 

Dateing graf.jpg

Anonymkode: fcba7...7cc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Vel - hva med å ta en mer vitenskaplig tilnærming? Hva er vitsen med å gå på titalls dates med skrullinger og ligge meg folk som andre ikke ville tatt i med vernedrakt? 
Legg kravene så høyt opp du kan på skalaen før du slutter å få invitasjoner i det hele tatt. Dette er ditt max-nivå. Deretter senker du nedre terskel til å passe med det antallet dates du gidder å gå på før det blir meningsløst. 

Dateing graf.jpg

Vitenskap?! Bare fordi at det er en graf, er det ikke vitenskap😅

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvor gamle er dere? Jeg er 41 og ville fint fått det inn i samtalen med han, om han kunne tenke seg å møte meg om tonen var veldig god og flørtende 😊

Men ville hatt en eller flere samtale på telefon, og evt snappet litt først før man møttes i virkeligheten. 

For noen år siden pratet jeg med på tinder, begynte snappet litt og vi bestemt oss for at jeg skulle komme innom han på vei hjem fra et besøk. Endte med at jeg dro fra han fem døgn etterpå og vi fortsatte å møtes i helger, to utenlandsturer før det endte fordi vi passet ikke sammen. Vi bodde ca 1 time fra hverandre. 

Jeg møtte også kjæresten min på tinder, vi begynte å snappe ganske fort og møttes et par uker etterpå, kjemi fra første stund! (dessverre slutt nå etter nesten 5 fine år, heartbreak 💔

Men du vet jo ikke hvordan kjemien er før dere møtes 💜 

Kan legge til historien at jeg har møtt en del menn (gutter) fra Tinder, noen er jeg fortsatt venner med den dag i dag og andre er jeg glad jeg ikke brukte så mye tid på 😂

Anonymkode: 2d30d...e9a

AnonymBruker
Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Vitenskap?! Bare fordi at det er en graf, er det ikke vitenskap😅

🤪🤡

Skulle ønske jeg fikk en tjuekroning for hver gang en munnpuster ikke skjønner subtil humor og tar alt bokstavelig. 

For der andre skiver jeg at TS bør ta en "vitenskapelig tilnærming". Ikke med et eneste ord referer jeg til grafen som vitenskap, så selv når du tar alt bokstavelig, så klarer du ikke å forstå hva du leser. 

Men ha en god kveld. 

Skrevet

Bare si at du er nysgjerrig på han og spør om han kan tenke seg å treffes. Er han interessert så vil han prøve å finne en løsning for å få til det. Eller dere får i alle fall satt på dagsordenen om det er realistisk å få til et forhold med 3 timer i mellom dere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...