Gå til innhold

Langt hår!?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ille langt hår og skal både ha tiara og slør.

Er det noen av dere der ute som har noen bilder som kunne passe meg?

*håper det*

Takker så mye på forhånd!

icon_smile.gif

Videoannonse
Annonse
Gjest svenskbrud
Skrevet

http://www.weddingchannel.com

där finns ett antal frisyridéer.

Mitt förslag är gör en inbakad fläta och sätt små blommor i den. Då kan du vara fin i håret även om du under kvällen bestämmer dig för att ta av slöjan.

Skrevet

Lurer egentlig på det samme. Har hår som går nedenfor midjen og det er jo visse grenser for hvor mye hår man kan samle oppe på toppen för man ser ut som Ringeren i Notre Dame. Synes ikke jeg har funnet noe särlig med frisyrer hvor noe av håret henger ned bak. Vil gjerne ha masse korketrekkere hengende ned i nakken, og bare noe hår satt opp slik at det danner et greit leie for en tiara. Så her mottas gode råd med stoooor takk!

Angelina

Skrevet (endret)

*

Endret av Fakse
  • 10 måneder senere...
Gjest gjest(frisør)
Skrevet

Jeg har satt opp flere bruder med så langt hår som dere har, dette er ikke noe problem så sant dere ikke har et veldig glatt hår. Men ofte kan det lønne seg å klippe det litt opp, trenger ikke å være mye, men da sitter frisyren bedre. Gå til en frisør og se i dens album og kataloger så vil dere få gode tips. husk det skal passe til ansiktsformen også, og det er ikke så lett bestandig å se selv på bilder som er av andre. Frisøren vil også ha prøvetime, ta med bilde av kjole og bestill time i god tid, frisøren tegner opp frisyren slik dere avtaler også husker han hvordan det skal være på den store dagen

Lykke til

:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...